Oriflame, Odświeżający żel do mycia twarzy z linii Optimals Hydra

Odświeżający żel do mycia twarzy z linii Optimals Hydra od Oriflame towarzyszył mojej codziennej pielęgnacji już od dłuższego czasu i już zaczyna sięgać dna. Dlatego też postanowiłam podzielić się z Wami swoją opinią na jego temat. 

Jest to żel bez dodatku mydła, który ma usuwać nadmiar serum, zanieczyszczenia oraz makijaż, a także odblokowywać pory. Producent twierdzi, że ten produkt zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników - rozjaśniającą truskawkę oraz oczyszczający łopian. Natomiast kapsułki z olejem z migdałów mające pomóc w wygładzeniu i zmiękczeniu cery, jak również nadaniu jej promiennego wyglądu. 

Skład: 
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, ACRYLATES COPOLYMER, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PHENOXYETHANOL, OLETH-20, PROPANEDIOL, PARFUM, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, SODIUM HYDROXIDE, DMDM HYDANTOIN, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, ALGIN, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, FRAGARIA VESCA FRUIT EXTRACT, LECITHIN, CAPRYLYL GLYCOL, CALCIUM CHLORIDE, CHONDRUS CRISPUS POWDER, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CI 77891, CI 74160

Od żelu do twarzy wymagam jedynie, żeby oczyszczał mi twarz oraz nie podrażniał i nie uczulał skóry. W końcu to jego podstawowa funkcja, którą powyższy żel spełnia. Jednak jedynym jego minusem jest to, że zbyt szybko się kończy ;(. Jednak możliwe, że moje wrażenie, iż ten żel kończy mi się szybciej niż inne wynika z tego, że po prostu ostatnio pamiętam o regularności jeżeli chodzi o swoją pielęgnację twarzy. 

Prawdopodobnie będę do niego wracać jeżeli będę miała taką możliwość, ponieważ mi się całkiem dobrze sprawdzał. Jak na razie będę starała się zużyć swoje kosmetyczne zapasy. 

Komentarze

  1. Nie miałam okazji używać jeszcze tego żelu, ale chyba to zmienię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się, czy czasami już go nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten żel. Zdecydowanie za rzadko zamawiam coś z oriflame:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że jest fajny. Też rzadko zamawiam w Ori, ale mam nadzieję, że będę to robić częściej, bo mają fajne kosmetyki.

      Usuń
  4. A ja znów nakremowany Niveą. Miłość do niej zaszczepił mi śp. Tata, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż to nawet kremu nie używa - kiedyś nawet do golenia wystarczyło mu tylko mydło, ale nauczyłam go sięgać przynajmniej po piankę do golenia:), a to już jest sukces:D

      Usuń
  5. Nie miałam tego żelu jeszcze ale gdy tylko gdzieś go zobaczę to kupię żeby przetestować ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo przyjemnie, więc chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też Ci się sprawdzi jak już zdecydujesz się po niego sięgnąć:)

      Usuń
  7. Ładnie opakowanie ;)
    Nie miałam, ale o Oriflame wiele się słyszy :)
    Ostatnio zaczęłam pielęgnacje skóry, więc skusiłabym się, nawet jeśli szybko się kończy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie bardzo wygodne:), a kosmetyk całkiem przyjemny, chociaż mało wydajny;]

      Usuń
  8. Może kiedyś go wypróbuję chociaż nie do końca ufam Oriflame

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.