Zamówienie z MintiShop

Uwielbiam azjatyckie kosmetyki - a szczególnie ich maski w płacie. Dlatego raz na jakiś czas robię sobie ich zapasy. Ostatnio odebrałam kosmetyki, które kupiłam w MintiShop i chciałabym Wam pokazać zawartość. 


Maski z A'pieu:
  • Green Tea Milk One - Pack - kojąca maseczka do skóry wrażliwej,
  • Chocolate Milk One - Pack - maseczka wygładzająca, 
  • Strawberry Milk One - Pack - maseczka rozjaśniająca przeznaczona dla skóry matowej, 
  • White Milk One - Pack - nawilżająca maseczka przeznaczona dla skóry suchej, 
  • Banana Milk One - Pack - rozświetlająco - odżywcza maseczka przeznaczona do skóry pozbawionej blasku, 
  • Coconut Milk One - Pack - intensywnie nawilżająca maseczka przeznaczona do suchej skóry. 

Maski z Holika Holika:

  • Pure Essence Mask Sheet, Damask Rose - maska nawilżająca, zmiękczająca i wygładzająca skórę, 
  • Pure Essence Mask Sheet, Lemon - maska oczyszczająca i odświeżająca. 



  •  Superfood Capsule Pack Grapes - całonocna maseczka nawilżająca, 
  • Superfood Capsule Pack Lentils - odżywcza maseczka do skóry szarej i zmęczonej. 


Skin 79 Natural 98 yum yum cleanser adlay - mus do demakijażu twarzy. Kupiłam go po tym jak skończył się mój olejek do demakijażu. 

Część z tych kosmetyków już znam i wiem, że mi się sprawdzi. Co do reszty żywię wielkie nadzieję, co do których mam podstawy ;). Na pewno będę pisać Wam o tych produktach. A Wy dajcie znać o czym chcecie, żebym napisała w pierwszej kolejności i czy coś znacie;). 

Komentarze

  1. Niestety nic nie znam :) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę różaną maseczkę i byłam z niej zadowolona:) Świetne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją miałam dlatego sięgnęłam po nią ponownie ;).

      Usuń
  3. Mus do demakijażu to moja ulubiona forma oczyszczania twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maski z A'pieu mają świetne opakowania! :) Przyjemnych testów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często zamawiam produkty z mintishop. Maseczki bardzo mi się podobają.
    Obserwuje <3
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko ♥

    Zapraszam także do siebie
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - lubię ten sklep, bo mogę znaleźć tam dużo rzeczy dla siebie :).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.