Pilaten, odżywczo - wygładzająca maseczka do ust.

Odżywczo - wygładzająca maseczka do ust od Pilaten.
Pilaten, odżywczo - wygładzająca maseczka do ust.
Chyba jak każda kobieta lubię testować nowinki kosmetyczne. Aktualnie jestem na etapie azjatyckiej pielęgnacji i to głównie azjatyckie kosmetyki wzbudzają moje największe zainteresowanie. 

Dostępność: MintiShop
Cena: 4,99

Pilaten, odżywczo - wygładzająca maseczka do ust.

Maska kolagenowa na usta marki Pilaten doskonale nawilża i regeneruje usta oraz skórę wokół nich. Zawarty w nich kolagen sprawia, że usta stają się elasryczne, jędrne i pełniejsze. Wyglądają naturalnie i zdrowo. Usta nabierają pięknego różowego kolorytu.



Sposób użycia:
  1. Oczyść usta wodą.
  2. Otwórz opakowanie i zdejmij przylepiony kształt ust.
  3. Przyklej do ust na 10-15 minut.
  4. Zdejmij maseczkę, a resztę wmasuj w usta i skórę wokół ust.

Skład: Water, Glycerin, Butanediol, Hyaluronic Acid, Glucan (Dextran), Honey, Collagen, Aloe Extract , Fragaria Chiloensis Ananassa (Strawberry Leaf), Fragrance, CI 14815. (źródło)


Moim zdaniem

Ta maseczka zainteresowała mnie dlatego, że raczej nie jest to często spotykany produkt do ust. Ten kosmetyk jest tym bardziej ciekawy, że ma również zadbać o naszą skórę wokół ust, a to miejsce jest zwykle pomijane w maskach do twarzy. 

Po zdjęciu maski z twarzy moje usta sprawiały wrażenie oczyszczonych, a skóra w tych okolicach była napięta. Nie odniosłam wrażenia nawilżenia, ale od tego mam balsamy nawilżające. 

Jedyną rzeczą, która mi przeszkadzała to, to, ze na płatku, który przylepiamy do ust nie ma żadnego nacięcia, które pozwalałoby na chociaż lekkie uchylenie ust. Jednak mimo to da się wytrzymać z tą maską na ustach kilkanaście minut. 

Do tego kosmetyku na pewno będę wracać zawsze wtedy, gdy będę miała jakąś imprezę np. będę szła na ślub i będę robić mocniejszy makijaż ust. 

Komentarze

  1. Próbowałam tego, zanim pojawiło się to w Polsce. Niestety nie zdało egzaminu. Totalny zapychacz i badziewie jak dal mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, potrzeby nie mam, ale w sumie kusi mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.