Pilaten, maską pod oczy - Girl Seaweed eye Mask

maska pod oczy, Pilaten, pielęgnacja koreańska,
Skóra pod oczami jest bardzo delikatna i dlatego wymaga odpowiedniej troski. To właśnie te okolice starzeją się najszybciej. Naprzeciw potrzebom skóry wokół oczu wychodzi m. in. marka Pilaten wraz ze swoją maską pod oczy - Girl Seaweed eye Mask

Liście z wodorostów są bogate w witaminy, przeciwutleniacze oraz minerały.Zawarty w masce ekstrakt z wodorostów dogłębnie nawilża skórę i opóźnia jej starzenie. Maska skutecznie rozjaśnia skórę, likwidując cienie pod oczami. Skóra ma pozostać nawilżona i odżywiona przez długi czas, co niweluje obrzęki, poprawia jędrność oraz wygładza zmarszczki. 

Stosowanie: 

Po oczyszczeniu i wysuszeniu twarzy należy nałożyć na skórę pod oczami płatki żelowe i pozostawić na ok. 25 min. 

Producent zaleca, że aby uzyskać najlepszy efekt należy stosować tą maskę raz w tygodniu. 

Skład:

  • Skład: Water, Glycerin, chondrus Crispus Powder (Seaweed), Xantan Gum, Polysorbate 20, Collagen, Sodium Hyaluronate, Pearl Powder, Butanediol, Rosa Rugosa Flower Oil, Sargassum Pallidum Extract (Seaweed), Aloe, Methylparaben, Caprylhydroxamic Acid.

Płatki mają żelową konsystencję i świetnie przylegają do okolicy pod oczami, dzięki czemu można z nimi np. czytać książkę, oglądać telewizję, albo chociażby sprzątać. Zaraz po nałożeniu płatków możecie odczuwać efekt chłodzenia, który po chwili przechodzi. 

Po zdjęciu maski zauważamy widocznie
rozjaśnioną skórę w miejscach, w których była nałożona. Jeżeli chodzi o nawilżenie to dla mojej skóry jest niewystarczające, ale już sam efekt rozjaśnienia okolicy pod oczami oraz załagodzenia zaczerwienień jest wystarczający do tego, abym chciała do niej wracać. 

Gdzie kupić?  >>>TU<<<

Komentarze

  1. Jeśli chodzi o kosmetyki marki Pilaten, sama miałam jedynie słynną czarną maskę, niestety nie podeszła mi. Płatki widziałam w drogerii (Drogerie Polskie), ale zrażona obawiałam się po nie sięgnąć. Cieszę się, że u ciebie się sprawdziły i jesteś zadowolona. Może jednak i sama się przekonam - rozjaśnienie okolicy pod oczami to zawsze opcja na tak ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czarna maska od Pilaten jest dość kontrowersyjna, więc dla porównania faktycznie możesz coś jeszcze wypróbować, bo może się okazać, że umykają Ci gdzieś całkiem fajne kosmetyki.

      Usuń
  2. Nie miałam, ale z przyjemnością wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo fajnie, że rozjaśniają skórę :) miałam z tej serii maskę na usta i nie podeszła mi i nie spodziewałam się niczego dobrego po tych płatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ta maska do ust jest trochę specyficzna np. jeżeli chodzi o użycie. Ale płatki są całkiem fajne. Mam nadzieję, że też Ci się sprawdzą jeżeli po nie sięgniesz.

      Usuń
  4. Nie raz widziałam te maski ale jeszcze nigdy ich nie używałam, czas nadrobić bo ta pod oczy wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem spoko. Ja na pewno będę do niej wracać w miarę możliwości ;).

      Usuń
  5. Ciekawe! Ja mam takie żelowe okłady na oczy, które chłodzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie ją wypróbuję :) Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją samodzielnie wypróbować. Już ją nawet przed momentem zamówiłam: urodomania.com/maski/6942-pilaten-platki-pod-oczy-z-kolagenem-6956219102131.html. Jestem bardzo ciekawa, czy u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.