Moje DIY #4 - kartki okolicznościowe w 3D.

Nigdy nie uważałam siebie za uzdolnioną plastycznie. Jednak zaczynając pracę z dziećmi musiałam zweryfikować ten pogląd, w momencie, w którym w jednej z placówek opiekuńczo wychowawczych musiałam razem z wychowankami robić kartki dla darczyńców i sponsorów. Wtedy nie było to dla mnie przyjemnością. Od kilku miesięcy odkrywam to na nowo i udało mi się zrobić już całkiem sporo kartek. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartki, które zrobiłam z gotowych zestawów, które ułatwiają start jeżeli chodzi o robienie kartek. 

kartki okolicznościowe, DIY

Gotowe zestawy prezentują się tak jak te powyższe. Głównym problemem jest poskładanie wszystkiego do kupy i dobranie tła. ;) 


Moim zdaniem te kartki pasują głównie do młodych osób lub takich, które słuchają nieco ostrzejszej muzyki, albo mają określony styl bycia. Jak na razie jest to mój ulubiony styl jeżeli chodzi o kartki. 

Komentarze

  1. Piękne kartki. :) Ja uwielbiam robić własnoręczne kartki i wręczać je bliskim na urodziny, imieniny i inne okazje. Uważam, że taki prezent jest super, bo widać, że osoba która go robiła włożyła w niego całe serce oraz skoro podjęła taki "wysiłek", to osoba obdarowywana jest bardzo ważna. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Ja robię kartki nawet z okazji ślubów - jedną nawet daliśmy znajomym ostatnio :D. Osobiście nie mogę się doczekać świąt, może będę je robiła nawet dla rodziny z okazji Bożego Narodzenia i Wielkanocy? :)

      Usuń
  2. W takim razie idealnie te kartki pasują do opisu mojej osoby, choć muszę przyznać, że zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo lubię i z niechęcią się z nimi rozstaję. Te dwie na dole znalazły już swoje nowe właścicielki. Mam nadzieję, że się im podobają ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.