Stosik książkowy

Jednym z moich marzeń jest wielka domowa biblioteczka. Bez książek nie wyobrażam sobie życia, a już na pewno mojego domu. Dlatego też regularnie pojawiają się u mnie książki i nie byłoby ich, aż tyle, gdybym nie prowadziła bloga ;). Dziś już (o zgrozo) drugi raz w tym miesiącu chcę się z Wami podzielić stosikiem, który niechcący mi się uzbierał.  

 Od góry: 

  • I. Allende, "Japoński kochanek", 
  • J. R. R. Tolkien, "Władca pierścieni" tom 1, 2, 3
  • A. Hamilton, "Pij mleko będziesz chory", 
  • J. Kopińska, "Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?"
  • M. Abramowicz, "Zakonnice odchodzą po cichu", 
  • W. Markowicz, "Kropki", 
  • T. Arsteldal, "Weź mnie za rękę"
I jest jeszcze coś :D
  • P. Livan, "Co boli najbardziej na świecie", 
  • J. R. R. Tolkien, "Hobbit czyli tam i z powrotem"


Mam nadzieję, że w tym miesiącu to tyle, chociaż nie liczę za siebie po wypłacie ;). 

Tak sobie myślę, że fajnie byłoby mieć takie miejsce spotkań, które sprzyjałoby kulturze. Można by tam poczytać, porozmawiać z ludźmi, a przy okazji wypić dobrą kawę i/lub zjeść coś dobrego. Może zrealizuję kiedyś to marzenie ;). 

Komentarze

  1. Hmm weź mnie za rękę brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie Hobbita, ale z pewnością muszę nadrobić pozostałe książki Tolkiena - przede wszystkim Władcę pierścieni. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Tolkiena :) Również marzy mi się ogromny regał z książkami, mam nadzieję, że pomału dozbieram te, które lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam,
    Linda
    Love, coffee & books

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.