BingoSpa, balsam kokosowy do dłoni

Dla mojej skóry nastały ciężkie czasy. Zima, stres i brak czasu oraz siły na tak regularną pielęgnację sprawiają, że bardzo cierpi i nawet ratowanie się piciem dużej ilości wody nie pomaga. Dlatego też ratuję się kremami, które nie tylko noszę ze sobą, ale mam porozstawiane niemalże po całym domu. Jeden z nich ciągle leży przy komputerze...a przyczyną jest jego szybkie wchłanianie się i natychmiastowa ulga dla dłoni...jest to balsam kokosowy do dłoni od BingoSpa

Według producenta ma dokładnie nawilżać i głęboko odżywiać skórę oraz wzmacniać jej warstwę lipidową. Balsam ma sprawić, że nasza skóra na długo zachowa gładkość i delikatność. 

Jak wspomniałam wyżej balsam szybko się wchłania i przynosi ulgę skórze. Dodatkowo producent zapewnia nas, że używanie tego produktu ogranicza utratę wody w własnej z naskórka.Całkiem nieźle radzi sobie z moją skórą i wygodnie się aplikuje, a dodatkowo obłędnie pachnie...zupełnie jak olej kokosowy :). 



Komu polecam? 

Wszystkim osobom, które nie mają bardzo przesuszonej skóry, ponieważ ci z tą przesuszoną mogą być nieco zawiedzeni, bo kosmetyk po prosty nie będzie się sprawdzał. Mi na te najbardziej przesuszone miejsca na dłoniach (kostki) ten produkt się nie sprawdza, jednak na całą resztę dłoni jest ok...myślę, że będzie idealny na lato, tymczasem swoją pielęgnację dłoni uzupełniam sobie bardziej intensywnymi kremami, które zwykle mam przy sobie. 

Komentarze

  1. Uwielbiam wszystko co ma w nazwie kokos :) Wczoraj kupiłam szampon i odżywkę firmy Coconut Milk Shampoo. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdź. Widziałam, że wiele Vlogerek go poleca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kokosowy to musi być mój! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego chemicznego zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nigdzie nie napisałam, że zapach jest chemiczny. Napisałam, że pachnie jak olej kokosowy, a dobry olej kokosowy pachnie kokosem;]... Osobiście nie widzę w zapachu nic chemicznego;].

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.