Soap & Glory oraz Urban Decay dostępne już w Polsce;)

Witajcie;)

Dzisiaj chciałabym Wam napisać słów kilka o moim ostatnim odkryciu sklepowym;].Otóż ostatnio znalazłam sklep Glam Beauty (http://glambeauty.pl/), a właściwie to on znalazł mnie, ale to długa i nudna historia, więc nie będę nią Was katować;]. Powyższy sklep w asortymencie ma kosmetyki z Anglii, które do tej pory w Polsce nie były dostępne. Chodzi mi przede wszystkim o Urban Decay oraz Soap & Glory. Piszę o tym, bo być może jest wśród Was ktoś, kto chciałby sobie coś wypróbować, a nie ma dostępu do wyżej wspomnianych kosmetyków;). 

Ci z Was, którzy śledzą mnie na Facebooku wiedzą, ze wczoraj dostałam przesyłkę z tajemniczą zawartością, która była nie tylko dobrze i bezpiecznie zapakowana, ale po tym jak już ją wyjęłam z tych wszystkich wiórek i folii moim oczom ukazało się to: 


Czyż nie uroczo zapakowane? Niczym gigantyczny cukieras, albo opakowanie ciastek z odpustu, które kojarzą mi się z dzieciństwem :D.


Przesyłkę miałam dostać już w piątek, ale niestety kurier nawalił i zawitał do mnie wczoraj:/ I właśnie tu czuję się zobowiązana do napisania kilku słów więcej. Otóż to, że nie dostałam numeru paczki dzięki któremu mogłabym ją śledzić dość mocno mnie zaniepokoiło. Napisałam więc maila do sklepu i prosiłam o informację zwrotną z wyjaśnieniem sytuacji, co nie dość, że nastąpiło bardzo sprawnie, to również późniejszy kontakt również taki był:). Co nie jest takie oczywiste, bo bywam upierdliwym klientem, który lubi być dobrze poinformowany i czasem zadaje dużo pytań. Jednak zawsze dostawałam szybką i dość konkretną informację zwrotną. Nie muszę dodawać, że dzięki takiej obsłudze nie tylko czułam się spokojna, ale także zadbana jako klient.

Dlatego też od dzisiaj mogę się cieszyć poniższym produktem:



Dajcie znać czy znacie kosmetyki Soap & Glory, a jeżeli tak to napiszcie czy miałyście powyższy żel i jak się Wam sprawdzał;]. Tymczasem za jakiś czas pewnie sama Wam dam znać co myślę o tym kosmetyku;]

Mam nadzieję, że Glam Beauty będzie się rozwijać i poszerzać swój asortyment;). 

Miłego dnia wszystkim;))

Komentarze

  1. zaraz rozejrzę się po asortymencie tego sklepu, nie miałam jeszcze nic z Soap & Glory

    OdpowiedzUsuń
  2. Z oferty sklepu mogę polecić bazę pod cienie Urban Decay, jest świetna (choć droga). Soap&Glory nie próbowałam ale opakowania mnie zachwycają, grafika jest świetna. Mój komentarz sponsoruje słowo "świetna" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, chociaż czasem ciężko przeboleć sumę, którą trzeba za nią zapłacić. Ale jeżeli się człowiek uprze można sobie na nią uzbierać jakoś pieniądze;]

      Usuń
  3. Bardzo lubię pielęgnację Soap&Glory, mają wiele świetnych produktów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z Soap&Glory więc chętnie zobaczę co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super! przejrzałam ofertę sklepu, chętnie się rozejrzę, tym bardziej, że fanką cieni Urban Decay jestem już prawie dwa lata :) a na Soap&Glory też chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Take też myślałam, że kogoś może zainteresować info o tym, że te kosmetyki są już łatwiej dostępne. A przynajmniej ich część;]

      Usuń
  6. Osz Ty kusicielko! Zaraz wybiorę coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.