BioOleo Cosmetics, Olej ze słodkich migdałów.

Olej ze słodkich migdałów z BioOleo Cosmetics towarzyszy mi już od wielu tygodni i dziś przyszedł ten moment, kiedy chciałabym Wam o nim nieco opowiedzieć. 

olej ze słodkich migdałów

Pojemność: 30 ml, 
Cena: 59 zł*. 

*za 10 zł więcej możecie kupić ten olejek w wersji 50 ml. 

 Dwie ważne informacje:
100% Olej ze słodkich migdałów, zimnotłoczony
INCI: Prunus amygdalus dulcis Oil, 100%natural
Jeżeli chodzi o konsystencję oleju jest ona lekka i nietłusta. Z informacji, które znalazłam na stronie producenta wnika, że składa się w 90% z nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dodatkowo zawiera składniki, dzięki którym tenże olej jest bardzo łagodny dla skóry i może być stosowany do skóry wrażliwej, suchej oraz do pielęgnacji małych dzieci powyżej 3 roku życia. Ma świetne właściwości nawilżające i wygładzające oraz łatwo się wchłania. Producent poleca go nawet do masażu. Ponadto można go stosować do oczyszczania skóry (szczególnie suchej, zwiotczałej i starzejącej się). 
Składniki aktywne: kwas oleinowy, kwas linolowy, witaminy A,B1, B2, B6, D i E.
olej ze słodkich migdałów

Działanie: 
  • łagodzi podrażnienia, uruchamia odbudowę zewnętrznych warstw skóry, 
  • nawilża nawet bardzo przesuszoną skórę, 
  • sprzyja redukcji zmarszczek spowodowanych suchością skóry, 
  • chroni skórę przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, 
  • wzmacnia kondycję paznokci. 

~*~

Jak widzicie moja buteleczka jest już nieco sponiewierana, ponieważ często zabierałam ten olej jak jechałam np. do rodziców. Dodatkowo ten kosmetyk używałam nie tylko do twarzy, ale również na końcówki włosów. 

~*~

Ten olej najlepiej sprawdził mi się do twarzy, gdyż świetnie wzmacniał działanie kremu. Faktycznie bardzo fajnie się wchłania, dlatego też czasem stosuję go również rano. Ten olej stosuję dość regularnie, chociaż nie codziennie, ponieważ mimo wszystko boję się, że zapcha mi pory. Wystarczy go 3 - 4 krople, żeby podziałał, więc jest bardzo wydajny. Dlatego też, żeby go zużyć zamierzam go również stosować do paznokci z myślą o suchych skórkach

Dajcie znać czy znacie już ten kosmetyk i co o nim myślicie :). 

Komentarze

  1. Akurat w tej firmie nie miałam natomiast Uwielbiam olej ze słodkich migdałów i po ten mogłabym również sięgnąć. Kupiłabym oczywiście większą wersję bo jest dużo bardziej opłacalna. Natomiast teraz czekam na targi ekotyki i planuje się obkupić w same naturalne dobrocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą mam z któregoś beautyboxa, więc jak będę do niego wracać to tylko w większej wersji. ;)

      Usuń
  2. Miałam ten olejek i musze przyznać, że był naprawdę fajny! :) Moim zdaniem lepszy nawet od olejku RESIBO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam olejku z Resibo więc nie mam porównania;).

      Usuń
  3. U mnie olej ze slodkich migdalow tez sie zawsze super sprawdzal. Kupowalam czesto ze zrob sobie krem i wychodzil zawsze bardzo tamio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze zrób sobie krem nie miałam jeszcze nic, ale myślę, że niebawem to się zmieni.

      Usuń
  4. A ja mam taki olejek tylko z etja :). Stosowałam go tylko na włosy, ale chyba spróbuję też na buzię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój też czasem stosowałam na włosy, ale teraz mam inny olejek, który lepiej mi się sprawdza na włosy niż ten.

      Usuń
  5. jeszcze nie miałam oleju ze słodkich migdałów ale widzę że czas to zmienić bo moja cera jest mocno przesuszona :(
    ps; spodobało mi się tu-powiększam grono obserwatorów :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygował mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten olejek, dostałam go w boxie, ale mam przed ni opory, bo nie lubię używać olejków do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.