Organique: Rewitalizujący peeling solny

Rewitalizujący peeling solny z Organique to jeden z pierwszych kosmetyków tej marki w mojej kosmetyczce. Jest to kosmetyk przeznaczony szczególnie do zmęczonej i pozbawionej energii skóry, która wymaga rewitalizacji i poprawy nawilżenia. Kryształki soli oraz drobinki alg mają skutecznie złuszczać zrogowaciały naskórek, a ekstrakty pochodzenia morskiego chronić i pielęgnować skórę. Natomiast witamina E zawarta w kosmetyku ma działać przeciwstarzeniowo. 


Producent obiecuje, że ten peeling dobrze złuszcza martwy naskórek, intensywnie i głęboko oczyszcza skórę, a dodatkowo nawilża, wygładza, ujędrnia i zmiękcza skórę. 

Koszt to ok. 60 zł
Dostępność: sklep Organique

Trzeba przyznać, że ten peeling świetnie się u mnie sprawdził. Kiedy użyłam go pierwszy raz bałam się, że tak silne drobinki soli podrażnią moją skórę. Na szczęście nic takiego się nie stało:). Moja skóra na szczęście była fajnie przygotowana do kolejnego etapu pielęgnacji. Czasem nawet nie wymagała zastosowania balsamu czy masła do ciała. A przecież, jeżeli mnie śledzicie jakiś czas dobrze wiecie, że mam wymagającą skórę. 


W opakowaniu została mi zaledwie resztka kosmetyku. Nie wiem czy starczy mi nawet na raz. Na pewno będę chciała wrócić do tego kosmetyku. Jednakże mimo to, że mi się sprawdził będę chciała go kupić w promocji, bo jednak jego cena jest mimo wszystko jak dla mnie wygórowana. Dlatego też pewnie dużo szybciej zaopatrzę się w żel pod prysznic z tj samej serii. 

Dajcie znać czy mieliście ten produkt i jak się u Was sprawdził. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.