Miya Cosmetics, Call Me Later - moja opinia.

Krem Call Me Later od Miya Cosmetics już od dawna miałam ochotę przetestować.

Jest to krem, który zawiera olejki i składniki roślinne odpowiednie do pielęgnacji skóry twarzy, dłoni i ciała. Masło shea ma wpływać regenerująco na naszą skórę oraz zwiększyć jej nawilżenie oraz zwiększyć jej jędrność. Natomiast olejek jojoba, witamina E i prowitamina B5 działają na skórę wygładzająco i odżywczo. 

Dodatkowo producent obiecuje, że krem szybko się wchłania i doskonale nadaje się pod makijaż. 

Moim zdaniem

Krem ma bardzo świeży i przyjemny zapach oraz gęstą konsystencję, jednak mimo to bardzo szybko się wchłania. Jeszcze na początku okresu grzewczego używałam tego kremu na noc, jednak teraz coraz częściej używam go na dzień. Uważam, że jest on bardzo wydajny, a w dodatku spełnia moje oczekiwania. Więc czego chcieć więcej? 

Ważne jest również to, że jak na razie mnie nie uczulił (a stosuję go już kilka tygodni), ani nie podrażnił. 

Na pewno będę jeszcze do niego wracać - szczególnie w okresie jesienno - zimowym.

Cena: ok. 30 zł. 
Pojemność: 75 ml. 

Komentarze