Bielenda, Uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy + pro retinol

Będąc posiadaczką bardzo kapryśnej skóry muszę dbać o to, żeby dodatkowo jej nie wysuszać. Dlatego też moja pielęgnacja zaczyna się już przy demakijażu i oczyszczaniu skóry. Na początek chciałabym Wam napisać kilka słów o uszlachetnionym olejku arganowym do oczyszczania i mycia twarzy + pro retinol, z Bielendy


Dostępność: Rossmann i inne drogerie, 
Pojemność: 140 ml, 
Cena: kilkanaście zł, 

Uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania
i mycia twarzy + pro retinol

Kosmetyk jest w formie lekkiego olejku przeznaczonego do oczyszczania i mycia skóry twarzy, która w wyniku starzenia i czynników zewnętrznych traci swoją sprężystość, jędrność oraz elastyczność.

Działanie: 

Olejek zawiera połączenie łagodnych substancji myjących, co sprzyja znacznej poprawie jakości naskórka, jego regeneracji oraz odbudowie. Jego lekka formuła zmieniająca się pod wpływem wody w delikatną piankę skutecnie rozpuszca wszelkie zanieczyszczenia, które są podatne na działanie tłuszczu oraz wody. Zmywa również makijaż, upłunnia sebum, oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i odświeża ją.

Efekt:

W wyniku użycia tego olejku mamy otrzymać efekt satynowej miękkości naskórka, wygładzonej, ale nie obciążonej skóry przy jednoczesnej redukcji uczucia suchości i dyskomfortu.

Moim zdaniem: 

Zdaję sobie sprawę, że kończąc w tym roku 30 lat moja skóra zaczyna wykazywać pierwsze oznaki starzenia się i niestety pielęgnacja nie może być taka sama jak jeszcze nie tak dawno. Zobaczyłam, że dużo trudniej jest mi utrzymać odpowiednie nawilżenie, nie wspominając już o zrobieniu odpowiedniego makijażu - tak, żeby nie podkreślał mi suchych skórek. Musiałam zacząć od podstaw, czyli od swojej pielęgnacji. Wiedziałam, że muszę rozejrzeć się za łagodnym produktem do mycia twarzy, który umyłby mi twarz, ale jej nie wysuszył i nie podrażnił. Będąc na zakupach w Rossmanie zdecydowałam się właśnie na ten olejek ze względu na jego formułę i zawartość olejku arganowego. Na szczęście moja intuicja mnie nie zawiodła, bo okazało się, że trafiłam na świetny produkt oczyszczający, który zmyje mi nawet makijaż i nie pozostawi wysuszonej i zbytnio podrażnionej skóry. Dodatkowo wielki plus za opakowanie z pompką, które jest bardzo praktyczne i ułatwia aplikację kosmetyku. Jedynym minusem jest jego zapach, ale na szczęście w miarę się do niego przyzwyczaiłam, a poza tym na szczęście zapach nie utrzymuje się na skórze, więc jest ok. 

Ja na pewno będę wracać do tego olejku, ale na pewno będę go stosować wymiennie z innymi produktami do mycia, żeby moja skóra za bardzo nie przyzwyczaiła się do jego działania. 

Komentarze

  1. Stosuję ten olejek od kilku miesięcy naprzemiennie z żelem do mycia twarzy. Oczyszczanie skóry- jak się okazuje, jest najważniejszym etapem jej pielęgnacji. Dopiero od niedawna wzięłam to sobie do serca, bo wcześniej rzadko o to dbałam. Z olejku bielendy- jak zresztą z wielu kosmetyków tej marki (polecam zwłaszcza kremy 30+ na noc i na dzień) jestem zadowolona. Nie widzę jakiś oszałamiających efektów, ale to pewnie wymaga czasu. Jak już pisałam- tak naprawdę od niedawna stosuję go regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo lubię, fajnie się u mnie sprawdza :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego akurat nie znam, ale lubię kosmetyki od Bielendy i zwykle jestem z nich bardzo zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na temat czystego olejku arganowego słyszałam same pozytywne opinie, jak ten kosmetyk to nie mam pojęcia, ale wydaje się być w porządku. Co do olejku arganowego: http://www.jestemfit.pl/artykuly/uroda/olej-arganowy-czy-warto-go-stosowa%C4%87 o jego właściwościach oraz w jaki sposób go stosować

    OdpowiedzUsuń
  6. to drugi w kolejności olejek jaki próbowałam. w porównaniu z poprzednim wypadł wg mnie gorzej. Zapach od razu mnie zniechęcił. - smażonego tłuszczu. bardzo lepki ,tłusty i gęsty. Wydajność wystarcza na ok 3-4 tygodnie. Kupiłam w promocji za 10 zł w cenie regularnej nie kupiłabym go (ok 19zł). Tak czy siak ponownego zakupu nie planuje.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.