Kartki urodzinowe w stylu vintage.

Zwykle tworzyłam kartki na kwadratowych bazach, które do tej pory są dla mnie łatwiejsze. Jednak w ostatnim czasie przeglądam dużo inspiracji i trafiłam na kilka fajnych na prostokątnych bazach. W końcu odważyłam się zrobić również i takie. Dodatkowo odkryłam, że te prostokątne sprzyjają większej ilości dodatków. 







Do zrobienia kartek wykorzystałam m. in. papiery z 

  • LemonCraft z kolekcji House Of Rouses (01 i 06) oraz 
  • LemonCraft Vintage Time 008 i 009. 
  • LemonCraft, Dom Róż, Ephemera cards
  • Granatowy motyl jest z papieru Sekretny Ogród 05 od Studio75.

Innych nazw papierów nie kojarzę, bo nie zapisałam sobie nazwy, a na papierach nie jest napisane :(. Resztę dodatków dostałam w papierniczym, sklepie z elementami do rękodzieła i pasmanterii. 

Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się ta środkowa z zegarami ;). Ogólnie lubię klimaty vintage.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten efekt motylków 3D - taki promyk wiosny na karteczce:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ta ostatnia najbardziej mi się podoba! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Po prostu wow. Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są... a ta ostatnia z motylkami po prostu czaruje <3 Cudo <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie kartki i taki styl. Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie. Uwielbiam takie kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, zwłaszcza ta z zegarami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie cudowne :) mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.