Papierowe artydzieła.

Zwykle o swoich pasjach możemy opowiadać godzinami. Chętnie dzielimy się własnymi doświadczeniami, wiedzą i tym co nas inspiruje. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać najnowsze papiery do scrapookingu, które nie tak dawno zagościły u mnie w domu. Dla mnie są bardzo inspirujące i już same przeglądanie ich sprawia, że mam ochotę coś zrobić. 


Alice

























































Moim zdaniem każdy z tych papierów ma coś w sobie i już nie mogę się doczekać momentu, w którym pokażę Wam prace, które z niego powstaną. Jeżeli sami robicie kartki, albo inne rzeczy z papieru to każdy papier/zestaw jest podpisany i podlinkowany.

Komentarze

  1. Tego z Alicją nie linkuje - wyskakuje błąd ale już wiem skąd Zielona Sowa wzięło inspiracje a może grafiki do kalendarza o Alicji xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Z tego faktycznie mogą powstać prawdziwe cuda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne. Będą z nich same cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robią wrażenie! :) super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Papiery Stamperii są cudne, sama na nie choruję, muszę się zmobilizować i kupić. Czekam na Twoje prace z tymi cudeńkami :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, nie można oderwać oczu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne! Ja zwykle przy takich papierach mam problem, że nieustannie szkoda mi ich użyć, bo ciągle wydaje mi się, że nie będę wstanie oddać ich uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.