Ręcznie robione szkatułki.

Prace plastyczne nigdy nie były moją mocną stroną, jednak już od kilku miesięcy odkrywam przyjemność z tworzenia. Część prac już Wam pokazywałam i były to głównie kartki. Ostatnio zaczęłam robić prace metodą decoupage, o których wspominałam Wam już w notce pt. Decoupage w drewnie. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne rzeczy, które udało mi się zrobić: 











Moim zdaniem zaczyna mi to wychodzić coraz lepiej, chociaż wciąż jeszcze dużo pracy przede mną. W każdym bądź razie widzę każdą niedoróbkę oraz błąd, chociaż mimo to rzeczy, które robię coraz bardziej mi się podobają. 

Komentarze

  1. Piękne są. Chciałabym taką mieć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Mam tak jak Ty- nigdy nie byłam zbyt wybitna w plastyce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie miłe słowa są dla mnie bardzo ważne! :)

      Usuń
  3. Grunt, żeby sprawiało Ci to przyjemność :) Bardzo ładne szkatułki. Też czasami lubię sobie coś powycinać i posklejać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze lubiłam prace plastyczne!
    Powodzenia w dalszym tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.