Co dalej z Moim Portretem?

W blogosferze jestem już od kilkunastu lat i tak jak zmieniała się blogosfera tak zmieniałam się i ja. Jednak w ostatnim czasie zauważyłam, że dużo łatwiej mi jest tworzyć treści na mojego Instagrama i FanPage niż ma bloga. Być może dlatego, że wiele osób właśnie tam jest częściej. 

I szczerze mówiąc zaczęłam się zastanawiać co robić dalej z tym miejscem... 


Wspominałam Wam między innymi o: 
Poza tym byliście świadkami niektórych zmian w moim życiu, wiecie jakich kosmetyków używam i jakie książki czytam. Jednak mam wrażenie, że gdzieś po drodze straciłam przyjemność z publikowania tu. 

Dlatego też postanowiłam sobie trochę odpuścić. Nie jestem w stanie opuścić tego miejsca, ale raczej nie będę tu publikować notek tak często jak do tej pory. Na pewno więcej mnie znajdziecie na Instagramie: https://www.instagram.com/mojportret/ i FanPage'u: @portretmoj . Także zapraszam do obserwowania mnie w tych dwóch miejscach - jeżeli będziecie chociaż w jednym z nich na pewno będziecie wiedzieć jak tu pojawi się coś nowego. 

Komentarze

  1. Ja ogólnie zauważyłam że na wielu blogach stało bardzo zasięgi I nie dlatego że widzę dokładnie statystyki ale widzę sama to po ilości komentarze nie tylko u siebie ale też u innych. Jeśli chodzi o Facebook to tam moim zdaniem nie ma co robić i on już dawno umarł. Teraz króluje Instagram i tam najwięcej osób spędza czasu i poza tym pisaniem postów na Instagrama trwa dużo krócej niż na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) życzę zatem wielu inspiracji do prowadzenia swoich nowych miejsc w Sieci!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.