Kolejny stosik.

Tak się złożyło, że dzisiaj mam dla Was kolejny stosik. 

  • S. Jones, "Rywalka", 
  • B. Stamateas, "Toksyczni ludzie", 
  • Pyun Hye - Young, "Popiół i Czerwień", 
  • S. Walker, "Dietoland",
  • A. Bognar, "Stroicielka dusz", 
  • E. St Aubyn, "Patrick Melrose" 
Dodatkowo w Biedronce za 10 zł znalazłam: 

  • J. Bodor, "Nie szkodzi kiedyś zrozumiem" oraz
  • Neal Stephenson, "Zamęt"
Sama nie mogę uwierzyć, że 2 powyższe perełki dorwałam za 10 zł. Muszę przyznać, że czasem warto zatrzymać się przy tych koszach z książkami i trochę w nich pogrzebać, bo czasem na prawdę można znaleźć przeróżne skarby. Kiedy przeczytałam "Dwie karty" A. Hałas wiedziałam, że muszę poznać dalszy ciąg tej trylogii. Dlatego też dokupiłam sobie: 


  • A. Hałas, "Pośród cieni" oraz "W mocy wichru",
  • J. R. R. Tolkien, "Hobbit". 
Mam mocne postanowienie mocno ograniczyć kupowanie książek. Aktualnie mam w planach kupić tylko jedną, na którą na prawdę czekam i nic poza tym przynajmniej przez 2 miesiące. Mam nadzieję, że mi się to uda - 3majcie kciuki. 

Komentarze

  1. Zazdroszczę stosiku, każda książka jest ciekawa ! Pozdrawiam znad filiżanki kawy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać prędzej niż później:)

      Usuń
  2. W takim razie będę trzymać za ciebie kciuki abyś wytrwała w swoim postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły ten stosik, miód na moje oczy :D Mój ostatnio stoi w miejscu, ale to dobrze, mam sporo nowości na szafkach i wszystkie czekają na przeczytanie i recenzję... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję się wstrzymać z kupowaniem nowych książek, bo już mam za dużo nowych nieprzeczytanych;]

      Usuń
  4. Zacny stosik :) ja nie kupuję książek, nie mam gdzie ich trzymać, ale za to wypożyczam z biblioteki :) i jak na stosiku nie mam kilku do przeczytania to wydaje mi się, ze nie mam co czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nowe regały, które i tak już są zapełnione, ale na szczęście mam na nich jeszcze trochę miejsca :)

      Usuń
  5. W takim razie trzymam kciuki ale...coś mi się wydaje, że jak znajdziesz perełkę to jej się nie oprzesz ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, ale mam nadzieję, że przynajmniej uda mi się ograniczyć ilość kupowanych książek.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.