Health&Beauty, nawilżający krem z awokado i aloesem

Jakiś czas temu pisałam Wam o kosmetykach z Health&Beauty, który kupiłam na vipsters.pl za 34 zł. 


nawilżający krem z awokado i aloesem, Health&Beauty,


Ten krem jest przeznaczony dla skóry starzejącej się, która narażona jest na utratę elastyczności i pierwsze zmarszczki. A co za tym idzie potrzebuje nawilżenia oraz odpowiedniego odżywienia. Ten kosmetyk oprócz tego ma nadać naszej skórze świeży i aksamitny wygląd. 

Tenże krem ma zaspokoić potrzeby skóry na bardzo długi czas. Zawiera oliwę z oliwek, olejek z awokado i wyciąg z aloesu, rumianku oraz miodu, a także kompres witamin przeciwutleniających: A, C i E, jak również aktywne minerały z Morza Martwego. 

.
Polubiłam ten krem za jego delikatną konsystencję i za to, że się szybko wchłania. Zazwyczaj używam go razem z jakimś olejkiem lub serum do twarzy, z którymi bardzo dobrze współpracuje. Poza tym ten produkt jest całkiem wydajny dzięki czemu cena, po której jest dostępny (ok 54 zł) w polskich drogeriach internetowych być może będzie lżejsza do przełknięcia. 

Warto po niego sięgnąć kiedy macie delikatną i wrażliwą cerę. Jednak w upalne dni niestety trzeba również dodać do tego kremu jakiś filtr. 

Komentarze

  1. bardzo cenie sobie wydajne produkty :), jestem ciekawa tego produktu
    ZAPRASZAM - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu ale bardzo sobie cenię kosmetyki, w których składzie znajduje sie aloes.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat nie mam wrażliwej i delikatnej cery ale mogłabym go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że o nim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie, a chętnie bym go przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.