Stosik luty - marzec 2018

Dorastałam w otoczeniu książek, które były w moim domu od zawsze. Wiedziałam, że kiedy dorosnę będę mieć własną biblioteczkę tak jak moja mama. Dzisiaj moja kolekcja książek systematycznie się powiększa, a w lutym i w marcu dotarło do mnie ich sporo i postanowiłam Wam je pokazać. 

  • S. B. Kaufman, C. Gregoire, "Kreatywni i masz pomysł na wszystko.",
  • T. Onell, "Niedyskretniek. Co dama powinna wiedzieć o seksie, małżeństwie i dobrych manierach", 
  • K. Koziołek, "Imię Pani",
  • Ch. Bckett, "Ciemny Eden" i "Matka Edenu", 
  • I. R. Macleud, "Czerwony śnieg" oraz "Pieśń czasu. Podróże",


  • D. Kortko, J. Watoła, "Słodziutki. Biografia cukru.",
  • C. Bormann, "Mechaniczne pająki", 
  • B. Tern, "Księga run. Jak wykorzystać potęgę znaków runicznych", 
  • A. Silvera, "Raczej szczęśliwy niż nie", 
  • A. Węgłowski, "Wieki bezwstydu. Seks i erotyka w starożytności",
  • B. Sanderson, "Dawca przysięgi",
  • M. Z. Danielewski, "Dom z liści", 
  • E. Favilli i F. Cavallo, "Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek",

  • J. Baggott, "Początek. Naukowa historia stworzenia",
  • K. Follett, "Filary ziemi",
  • P. K. Dick, "Blade runner", 
  • M. Bogdanowicz, "Portrety nie tylko sławnych osób z dysleksją"
Jest tego trochę i wiem, że powinnam sobie dać bana nie tylko na kupowanie książek i ograniczenie ilości współprac, ale też na przeglądanie blogów i kanałów na YT o tematyce książkowej. Zobaczymy w najbliższych tygodniach jak mi się to uda. 

Komentarze

  1. Jak czym się rozkoszować, wspaniałej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię książki, uwielbiam wprost czytać. Dzis przyniosłam kolejne 3 książki z biblioteki do przeczytania, a na szafce nocnej czekają jeszcze 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest ze mną kilku książkocholików, przynajmniej czuję się rozumiana:).

      Usuń
  3. Po co katować się takimi zakazami i banami. A poza tym przy takich ciekawy książkach to niewykonalne.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale kończy mi się miejsce w biblioteczce i muszę trochę zaoszczędzić kasę. I chyba muszę więcej pisać o książkach, żeby przynajmniej współpracami nadgonić;p.

      Usuń
  4. Z twojego stosiku chce przeczytać "Pieśń czasu...", bo bardzo podobał mi się "Czerwony Śnieg" i styl autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że te książki mi się spodobają, bo szczerze mówiąc nie znam autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.