Oriflame, Serum Miracle Perfecting Novage True Perfection

Ostatnio bardzo polubiłam się z zapachami od Oriflame i sięgam również po inne kosmetyki tej marki. Od jakiegoś czasu wśród kosmetyków do pielęgnacji twarzy znajduje się Serum Miracle Perfecting Novage True Perfection, które ma za zadanie wygładzać oraz zwiększać promienność skóry. Regularne stosowanie ma pomóc w opóźnieniu pojawienia się linii i zmarszczek. 

Serum Miracle Perfecting Novage True Perfection, Oriflame

Po cenie regularnej kupimy go za ok. 85 zł, więc jeżeli już bardzo chcecie go wypróbować to lepiej go szukać w promocji. 

Mimo tego, że lubię wiele produktów z Oriflame, to ten kosmetyk niestety bardzo mnie rozczarował. Ze skórą mojej twarzy nie robi nic. Nawet nie zaobserwowałam chociażby wzrostu napięcia skóry czy promienności cery. A od kosmetyku w tej cenie oczekuję dużo więcej. Dlatego też nie zamierzam do niego wracać, lecz będę sięgać po inne kosmetyki, które będą pomagać mojej skórze radzić sobie z tym, z czym na co dzień się zmaga.

Komentarze

  1. Powiem tak że jeżeli chodzi o markę Oriflame to mogłabym się skusić na wody perfumowane, natomiast produktem do pielęgnacji jakoś tak nie do końca ufam. To już nawet nie kwestia tego że one mają takie składy bo ja aż tak bardzo nie zwracam na to uwagi tzn powoli przechodzę na bardziej naturalną pielęgnacja ale od tych kosmetyków gorszy składową też nie uciekaj Skoro mam to na przykład używam. Biorąc pod uwagę cenę ten skład powinien być o niebo lepszy No i tak jak widzisz działanie również a jednak kosmetyk się kompletnie nie sprawdził i uważam że za takie pieniądze z pewnością znajdziesz coś dużo lepszego a nawet i taniej to dostępnych bardziej od ręki a nie że trzeba zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z Oriflame, ale skoro to serum się nie sprawdziło to może nie będę go próbować. Za taką cenę rzeczywiście oczekuje się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie cena wysoka. Jeśli podejdzie do skory to nic stratnego, gorzej gdy nam się dopasuje. Nie wiem czy się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta linie mocno promowana jest teraz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat mam pozytywne odczucia jeśli chodzi o całą serię Novage. Uważam, że jest warta swojej ceny i u mnie doskonale się sprawdza. Może być jednak tak, że nie każdemu będzie odpowiadać. Ja jednak polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.