Marcowy stosik urodzinowy.

Niedawno miałam urodziny i z tej okazji moja biblioteczka wzbogaciła się o kilka książek, które chciałabym Wam pokazać. 

Ostatnio wspominałam Wam o dwóch książkach z serii Wodospady cienia: "Urodzona o północy" oraz "Zbudzona o świcie". Seria wciągnęła mnie na tyle, że gdy zobaczyłam serię "Wodospady Cienia po zmroku" oraz zbiór nowel nawiązujących do cyklu to postanowiłam po nie sięgnąć. Zatem to był prezent urodzinowy ode mnie dla mnie:D


Od góry: 
  • C. C. Hunter, "Prawie o północy" - zbiór nowel.
  • C. C. Hunter, "Odrodzona", "Wieczna", Niewypowiedziana", 
Poza tym w prezencie urodzinowym już od innych, a nie od siebie dostałam: 


  • Joe Hill, "Nos4a2",
  • J. Lamparska, P. Kałuża, "Miasta do góry nogami", 
  • J. Kopińska, "Z nienawiści do kobiet" 
  • E. Quon i B. Stockton, "Terapia sokowa" 
Prezentem też była książka pt. "Najwyższa góra, najwyższy ocean. Obrazkowe kompendium cudów natury" K. Baker, Z. Davidson. 



Ta książka bardzo mnie zauroczyła i mam nadzieję ją wykorzystać do pracy z dziećmi. Z prezentów książkowych to tyle. Dajcie znać czy coś czytaliście i co Wam się wydaje najciekawsze. 

Komentarze

  1. Niw czytałam tych ksiazek ale pozycja z nienawiści do kobiet mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo ciekawi i spodziewam się, że będzie na prawdę dobra, bo znam inne reportaże tej dziennikarki i były bardzo mocne.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego moja droga. 😊miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :D Takie prezenty to ja rozumiem :D Niestety ich nie czytałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się obłowiłaś :) ja akurat niczego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dla mnie ale wszystkiego najlepszego i miłego czytania!. Także obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że C. C. Hunter wydała aż tak długą serię ;o nie czytałam jeszcze tych książek. Muszę to zmienić ;)

    Pozdrawiam,
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie seria "Wodospady Cienia" bardzo wciągnęła. Może nie są to ambitne książki, ale na odstresowanie świetne.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.