Little Black Dress od Avon

Ostatnio częściej piszę o zapachach, które używam. Jednak mimo tego, że bloga piszę już od wielu lat to woda perfumowana, którą znam wieki jeszcze nie doczekała się swojej notki. 

Little Black Dress


Little Black Dress od Avon to zapach, który znam wieki. Jest to zapach elegancki i zdecydowany, który można wykorzystać na wieczorną randkę lub eleganckie przyjęcie czy chociażby ślub i wesele. 

Little Black Dress od pierwszych chwil ma urzekać połączeniem cyklamenu, słodkiej moreli i wiciokrzewu. Blask i elegancję wprowadzą łagodne nuty ylang - ylang oraz gardenii. Natomiast kompozycję ociepli zmysłowy aromat bazy - nut drzewnych i białego piżma przełamany akcentem śliwki.

Szczerze mówiąc aktualnie nie jest to mój ulubiony zapach mimo tego, że używałam go wiele lat - być może mi się po prostu już "przejadł", co nie znaczy, że do niego nie wrócę. 

Za buteleczkę 50 ml zapłacicie po promocji ok. 45 zł.

~*~

Little Black Dress kojarzy mi się właśnie ze ślubami, egzaminami i wszelakimi uroczystościami rodzinnymi. Dlatego też właśnie przez sentyment będę do niego wracać. 

Komentarze

  1. Kiedyś bardzo lubiłam ;) Little Red Dress i Little White Dress również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś tez miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Little Black Dress jest dla mnie nieznany;
    używam wraz z córką innych perfum.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tego zapachu. Najbardziej z wszystkich perfum od Avon podoba mi się zapach Parisian Chic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.