Kartki świąteczne na Wielkanoc - część 3.

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was kolejną porcję kartek na Święta Wielkanocne: 













Dajcie znać czy jest coś co Wam się spodobało. To chyba ostatnia porcja wielkanocnych kartek w tym roku - chociaż jeżeli uda mi się zrobić kilka z wykorzystaniem tych dodatków, które jeszcze mi zostały to niewykluczone, że pojawi się jeszcze jedna. Wiem już zaczynam Was spamować tym robieniem kartek, ale myślę, że do świąt poza tym postem pojawi się góra jeszcze jeden o tej tematyce i na jakiś czas będziecie mieć spokój w tym temacie...chyba;). 

EDIT:
Odnośnie pytań o koszty robienia kartek i tego jak to wygląda od kuchni zapraszam do wcześniejszych notek: 

1. Scrapbooking - gdzie kupuję półprodukty i ile to kosztuje.
2. Etapy robienia kartek wg. mnie.  

Komentarze

  1. Wyglądają przepięknie :) Ja nie mam talentu do takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! Ja raczej kupuję gotowe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak z ciekawości jakie są koszty zrobienia karteczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kosztach pisałam kilka notek wcześniej:
      https://mojportret.blogspot.com/2018/03/scrapbooking-gdzie-kupic-poprodukty-i.html

      Usuń
  4. Hey dear!
    Loved the post, i follow your blog, i want invite you to visit and follow mine back <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.