Kartki świąteczne na Wielkanoc - część 2.

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, więc dzisiaj chciałabym Wam pokazać drugą część kartek, które machnęłam. Oczywiście się nieco zapędziłam licząc, że znajomi i rodzina przynajmniej część z nich przygarnie. Pierwszą część kartek znajdziecie, w poście pod tytułem: Kartki świąteczne na Wielkanoc - część 1:), więc jeżeli jesteście ciekawi jak wyglądają te z pierwszego rzutu to zapraszam do podlinkowanej wyżej notki, a nowa partia jest poniżej: 











Dajcie znać czy jakaś kartka Wam się spodobała...mam nadzieję, że tak i że nie jestem bardzo beznadziejna jak myślę w robieniu kartek. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.