Kartki świąteczne na Wielkanoc - część 1 :)

Uwielbiam robienie kartek przede wszystkim dlatego, że mnie to wycisza i daje poczucie, że ktoś komu tą kartkę daję lub wysyłam będzie wiedział, że została zrobiona z myślą o nim. Korzystając z ferii zaczęłam już robić kartki wielkanocne. Wiem, że jest jeszcze za wcześnie, ale przed Bożym Narodzeniem wzięłam się za tą sprawę za późno i wielu moich znajomych wysłało już kartki zanim im pokazałam swoje. Zatem dziś pierwsza seria kartek wielkanocnych: 







Na szczęście nie muszę już zamawiać tekturek, bo od niedawna pod nosem mam sklep z takimi rzeczami i coś czuję, że mój portfel będzie płakał...

Komentarze

  1. Bardzo barwne i radosne :) Dobrze, że tworzenie zaczynasz wcześniej - zanim się człowiek obejrzy już będzie Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z założenia miały takie być:), a zaczęłam wcześniej, bo prawdopodobnie dziewczyny z pracy wezmą kilka i przynajmniej jedna poleci za granicę;), więc muszę sobie rozłożyć pracę.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.