Kartki DIY - imieniny/urodziny

Od kiedy zaczęłam robić kartki to nigdy nie kupuję kartek - z żadnej okazji, tylko staram się zrobić. Na szczęście pod nosem mam sklep, w którym w razie czego mogę dokupić tekturki, albo papier do kartek jak okaże się, że ich mi brakuje. Ostatnio wysyłaliśmy wujkowi Rafała kartkę na imieniny i oczywiście wyjęłam klamoty i wzięłam się za robienie, a że nie opłacało mi się rozkładać z całym tym majdanem tylko dla zrobienia jednej kartki to powstało kilka urodzinowo - imieninowych i kilka świątecznych. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać parę tych z pierwszej kategorii. 





Ta ciemniejsza farba okazała się na tyle kryjąca, że napis jest niestety mniej widoczny, ale na szczęście nie jest tak źle. Poniżej macie dwie kartki, które zrobiłam jeszcze na samym początku mojej przygody z robieniem takich rzeczy: 



Są zupełnie inne od tych na początku i widać, że nie miałam na nie pomysłu. Tymczasem każda kolejna zrobiona kartka sprawia, że rodzą się kolejne pomysły nie tylko na wzory, ale także na to jak dalej się rozwijać. 

Tymczasem myślę nad cyklem, który dotyczyłby np. recenzji produktów, które wykorzystuję do rękodzieła, skąd je biorę, którymi łatwiej mi się pracuje itp. Dajcie znać czy chcielibyście taką serię na blogu. A jeżeli chodzi o kartki wielkanocne to pojawią się za jakiś czas;). 

Komentarze

  1. Kartki są wspaniałe. Powiem szczerze, że te "starsze" bardziej mi się podobają, ale nie potrafię określić dlaczego. Mnie interesuje wpis o kosztach takiego hobby - czy naprawdę jest takie drogie, jak się powszechnie uważa, ile kosztują poszczególne elementy, gdzie je dostać, itp. Ja mam troszkę materiałów do robienia kartek, ale dostałam je w prezencie, więc bardzo je oszczędzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba kwestia gustu - te starsze i te nowsze kartki są zrobione w zupełnie innych stylach, więc myślę, że to zależy co się komu bardziej podoba. A co do cyklu to pewnie, że napiszę o kosztach i dostępności półproduktów. Tak sobie też pomyślałam o tym, że fajna byłaby też notka o tym jak spróbować te koszty zminimalizować ;]

      Usuń
  2. Wszystkie kartki są bardzo ładne. Oczywiście jestem ciekawa serii, o której piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).
      Mam nadzieję, że ta seria mi wypali. Mam kilka pomysłów na nią i liczę na to, że mój zapał nie będzie słomiany.

      Usuń
  3. Chętnie zobaczę kartki wielkanocne ja Zupełnie nie mam do tego talentu ani czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że nie mam, ale kiedy w końcu się przełamałam to złapałam bakcyla i bardzo mnie to relaksuje.

      Usuń
  4. Ale urocze kartki! Uwielbiam wszelkie projekty DIY, widać w nich zaangażowanie osoby obdarowującej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Osoby obdarowane mówią, że moje kartki się im bardzo podobają, ale w sumie czasem tak sobie myślę, że może nie chcą mi sprawić przykrości.

      Usuń
  5. U mnie też zawsze w ruch idą przydasie, jak potrzebna jest jakaś kartka :) Nawet koperty rzadko kiedy kupuję, tylko robię sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kopert jeszcze nie umiem robić, ale wszystko przede mną.

      Usuń
  6. ale cudowne! :) uwielbiam ręcznie robione kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te kartki :) takie ręcznie wykonane cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te kartki, takie subtelne. ładnie dobierasz kolorystykę, turkus dobrze pasuje w kontraście z czerwienią. Bardzo chciałabym dostać od kogoś kartkę, którą sam wykonał. Zdarza się to rzadko - kartki handmade dostaję tylko od mojej córki :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło po Twoich słowach. Na prawdę bardzo się zmotywowałam:). Ja myślałam nad tym, żeby zrobić akcję na blogu dla moich czytelników, żeby przynajmniej część z Was dostała np. kartkę na święta zrobioną przeze mnie. Ale nie wiem w jakiej formie to zrobić i czy to ma sens...

      Usuń
  9. Ta ciemna bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz, a do tej pory tą ciemną uważałam za najmniej udaną;]

      Usuń
  10. Ojejciu jakie one są cudowne! Zazdroszcze talentu :))
    http://teczowabiblioteczka.blogpos.tom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż talentu tak naprawdę mam niewiele;)

      Usuń
  11. Piękne kartki ! Nie ma to jak ręcznie robiony prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.