Isana, Zimowy żel pod prysznic o zapachu wanilii i karmelu.

Zimowy żel pod prysznic o zapachu wanilii i karmelu z Isany kupiłam ponad rok temu pod wpływem tego, że bardzo często czytałam i słyszałam o nim w blogoswerze. Kazałam mu na siebie czekać rok, bo zawsze jakoś o nim zapominałam.


~*~

Ten żel ma nam zapewnić optymalną pielęgnację, delikatnie ją myjąc i chroniąc ją przed wysuszeniem.



~*~

Zapach tego produktu przywodzi mi nieco na myśl zapach dobrego budyniu waniliowego w połączeniu z masą kajmakową, które są ukryte w dobrym cieście. Zatem jak możecie się domyślać zapach jest dość słodki. Na szczęście nie jest on bardzo wyczuwalny na skórze, dzięki czemu nie jest mdlący. Mimo to przy dłuższym stosowaniu może się nieco znudzić, dlatego też używam go wymiennie z innymi produktami do mycia ciała.

Zimowy żel pod prysznic z Isany moim zdaniem jest dobrym i tanim produktem, który nie wysusza skóry. Jego niewątpliwą zaletą jest wydajność, a minimalną wadą zbyt słodki zapach. Chociaż zapach może być zaletą w chłodne dni, w które potrzebujemy odpoczynku po ciężkim dniu.  

Komentarze

  1. Fajne są te żele, ja też mam zapas kilku i ciągle kupuję inne i zapasy się robią

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i aktualnie go używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich żele, ale wolę serie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam takiego, ale koniecznie muszę go mieć! Uwielbiam karmel, a więc ten żel jest dla mnie! :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.