A'pieu, rozświetlająco - kojąca maska w płacie do twarzy

Maseczki z A'PIEU towarzyszą mi już od jakiegoś czasu. Już, kiedy użyłam pierwszą maskę z tej firmy wiedziałam, że sięgnę po kolejne. Tym razem sięgnęłam po wersję rozświetlająco - odżywczą. 

A'pieu, rozświetlająco - kojąca maska w płacie do twarzy

Proteiny mleka zawarte w maseczce mają za zadanie wygładzić, nawilżyć oraz rozświetlić naszą skórę. Dodatkowo ta maska pomaga przywrócić równowagę płaszcza lipidowego oraz wzmocnić naturalne funkcje ochronne skóry. Poza tym ekstrakt z banana ma zrewitalizować oraz nawilżyć matową skórę. W dodatku mleczko pszczele pomaga złagodzić podrażnienia. 

Tą maskę użyłam po demakijażu wykonanym musem do demakijażu, na który ostatnio tak narzekałam. Po zdjęciu płachty moja skóra była wyciszona, odżywiona i lekko rozpromieniona. Przyznam się, że odetchnęłam z ulgą, kiedy zobaczyłam ukojone zaczerwienienia na skórze, bo takowe potrafią mi się koić bardzo długo. Co więcej, po otworzeniu maski zaskoczył mnie zapach żelek bananowych, który był całkiem przyjemny. 

Zapewne będę wracać do tej maski co jakiś czas. 

Koszt maseczki to ok. 13 zł.

Komentarze

  1. Dobrze,że naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi pomogła na podrażnienia spowodowane musem z poprzedniej notki.

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu myślę o jakichś maseczkach, przydałoby się takie wyciszenie mojej skórze :D Z chęcią sięgnę po tę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski z tej firmy póki co mi się sprawdzają. Wprawdzie jeszcze wszystkich nie testowałam, ale te, które miałam są na prawdę spoko.

      Usuń
  3. Tych maseczek jeszcze nie miałam, ale to jest tylko kwestia czasu, bo na pewno je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję zakup masek z tej serii i na bananową na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mają opakowania, już kilka razy je widziałam, ale jeszcze nie kupiłam. Dobrze, że się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja któraś maska z tej firmy i póki co wszystkie, które miałam się sprawdziły:)

      Usuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio nad tą maską i chętnie ją przetestuję. :)

    Bloga zaobserwuję i będę wpadać częściej, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto po nią sięgnąć szczególnie, kiedy skóra jest lekko podrażniona:)

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach bananów, więc taki relaks z maseczką by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz kolejny powód, żeby po nią sięgnąć;).

      Usuń
  8. Cudnie się prezentuje, a jeśli koi podrażnienia to tym bardziej ją chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto jest mieć kojącą maskę pod ręką;).

      Usuń
  9. Myślałam, że to mleko heheh Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, ja też tak pomyślałam jak pierwszy raz zobaczyłam maskę z tej serii.

      Usuń
  10. Zapach żelek bananowych - to jest to :D Szkoda że cena trochę duża jak na saszetkę ale czasem warto zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szczególnie, że maseczka się sprawdza i warto ją mieć tak na wypadek jakichś podrażnień.

      Usuń
  11. Ja dopiero niedawno odkryłam tę firmę, ale maseczek jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.