Zamówienie z Oriflame

Tak się złożyło, że ostatnio złożyłam zamówienie w Oriflame. Dwa kosmetyki są dla mojej znajomej z pracy reszta zasiliła moją domową kosmetyczkę. 


Air i Fire te dwa zapachy bardzo kojarzą mi się z latami studenckimi.  Chociaż muszę przyznać, że Fire zapamiętałam nieco inaczej. Pojemność zapachów to 30 ml. Idealne do torebki. 


Colourbox - tusz do rzęs i krem pod oczy z Royal Velvet. Te dwa kosmetyki wędrują do mojej znajomej z pracy. 


My Little Garden - świeży, kwiatowy zapach, w którym prawdopodobnie się zakocham i będę do niego wracać. 


 Szampon z serii Love Nature z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się. No zobaczymy jak sobie poradzi szczególnie w starciu z olejem :D


5 w 1 wonder lash z serii The One - raczej dobrze wspominam tusze do rzęs z Orifame, mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiodę. 


Lakier do paznokci z serii The One - jedną z pierwszych rzeczy, którą zrobiłam po rozpakowaniu przesyłki było pomalowanie sobie paznokci. Złoty kolor z zielonym podtonem. Jest świetny na karnawał:). 

Dajcie znać co Was najbardziej zainteresowało to postaram się skupić na tym w pierwszej kolejności:). 

Komentarze

  1. o, jak ja dawno nic nie zamawiałam z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, bo dawno nic nie miałam z Oriflame, ale teraz nadrabiam zaległości:)

      Usuń
  2. Ciekawe kosmetyki, ja juz wieki nie mialam nic z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też. To jedne z moich pierwszych zamówień od bardzo dawna.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja wolę Oriflame - moim zdaniem ich kosmetyki są lepszej jakości od Avonu.

      Usuń
  4. Wiek nie zamawiałam nic z Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam szampony z pokrzywą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.