Rorec, Hyaluronic Facial Mask

Kiedy uzupełniam zapas swoich koreańskich maseczek w płacie oprócz tych, które już znam staram się dorzucić do zamówienia, te które są dla mnie zupełnie nowe. 

Ostatnio kupiłam sobie m. in. Rorec, Hyaluronic Facial Mask.

Jest to maska przeznaczona do każdego rodzaju cery oraz skóry z pierwszymi zmaszczkami. Maska zawiera kwas hialuronowy i jest świetnie nasączona płynem, który wpływa na kondycję skóry twarzy. 

Według opisu, który znalazłam w sklepie, w którym kupowałam tą maskę, ma ona dogłębnie nawilżać, wzmacniać oraz opóźniać procesy starzenia. Dodatkowo ma pozostawić cerę gładką, lekko napiętą i miłą w dotyku. 

~*~

Kiedy zdjęłam płachtę z twarzy moja skóra była odświeżona i odżywiona. Dodatkowo wyglądała na wypoczętą. Tak jak wiele innych koreańskich masek w płacie sprawdziła mi się i stanowiła dodatkowy zastrzyk odżywienia skóry oraz wsparcie w pielęgnacji. 

Jeżeli chodzi o poprawę napięcia skóry to naturalnie cudów nie zrobiła, ale też takowych od nich nie wymagałam. 

Komentarze

  1. Widziałam te nowe maseczki, ale jeszcze nie kupowałam :) na pewno to nadrobię, bo bardzo lubię maseczki w płachcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwsze zmarszczki to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.