Moja pielęgnacja twarzy

Już nie pamiętam kiedy pisałam Wam o mojej pielęgnacji twarzy. Dziś chciałabym Wam pokazać co aktualnie używam. Część z tych kosmetyków już znacie, ale niektóre pokażę Wam po raz pierwszy. 

1. Mycie i złuszczanie twarzy. 

  • Dermo Eva, enzymatyczny koncentrat peelingujący - używam go stosunkowo od niedawna, dlatego też nie jestem w stanie Wam nic konkretnego napisać. Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie to jest ok. 
  • Palmer's Cocoa Butter Formula, delikatny olejek do mycia twarzy, który używam naprzemiennie z...
  • Minus 417, o którym pisałam Wam niedawno. 
2. Krem na dzień i na noc.

  • Na noc używam mojego wonderbalm z Miya Cosmetics
  • Na dzień ostatnio zaczęłam używać krem z olejem arganowym i zieloną herbatą z Botame Face. Na pewno będę Wam o nim pisała kiedy już go trochę poużywam. 
3. Pielęgnacja skóry wokół oczu


Sylveco - krem pod oczy, który ma chronić skórę oraz zmniejszać cienie i poprawiać sprężystość. Jest ok, chociaż nie urywa żadnej części ciała;). 

4. Pielęgnacja specjalna. 


Do mojej pielęgnacji twarzy na stałe weszły już koreańskie maski w płacie, o których już nie raz Wam wspominałam. 


Ostatnio zagościła u mnie nawet maska do twarzy z Origins. Byłam jej bardzo ciekawa i za jakiś czas możecie się spodziewać notki o niej ;). 

5. Wspomaganie codziennej pielęgnacji. 


Od jakiegoś czasu moją codzienną pielęgnację wspomaga kojące serum do twarzy i ciała z Organique. Moja skóra rządzi się swoimi prawami i często borykam się z podrażnieniami dlatego też ciągle muszę pamiętać stosowaniu kojącej pielęgnacji. Dodatkowo w okresie grzewczym przydaje mi się olejek do twarzy. Obecnie używam olej ze słodkich migdałów z BioOleo Cosmetics

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.