Jak ukoić swoją skórę?

Mam skórę, która jest skłonna do podrażnień i zawsze mam jakieś zaczerwienienia na twarzy i/lub uczulenie, w którymś miejscu na ciele. Dlatego też do mojej pielęgnacji obok kosmetyków nawilżających musiałam włączyć również te, które ją ukoją. 

Jednym z bardzo ważnych kroków w mojej pielęgnacji, który stosuję po oczyszczeniu twarzy jest użycie łagodzącego toniku do twarzy z ekstraktem z owoców róży, z Vianka


To już moje drugie opakowanie, ale będę go musiała w końcu zmienić na inny produkt, bo już mi się znudził. 

W tygodniu przed świętami przyszła do mnie przesyłka z Organique. Kupiłam sobie między innymi maseczkę do twarzy z serii terapia łagodząca


Tak jak pisałam Wam ostatnio w notce o tym kosmetyku spokojnie starczy na 2 - 3 użycia. Świetnie sobie radzi z wyciszeniem skóry i wspomaga codzienną pielęgnację. 

Zostając jeszcze przy Organique to swoje zamówienie robiłam z myślą o zakupie jakiegoś kojącego serum do twarzy i zakupiłam serum do twarzy i ciała z serii: terapia łagodząca


Używam go od niedawna, ale moje pierwsze wrażenie jest całkiem ok. Mam już pewne spostrzeżenia i mam nadzieję, że się one utrzymają. Konkretną opinię o tym produkcie możecie się spodziewać najwcześniej za kilka tygodni ;p. 

Na koniec zostawiłam moją perełkę - olej avocado z Nacomi.


To jest produkt, który używam zawsze kiedy mam problemy z alergiami, które ostatnio dopadają mnie dość często głównie na rękach. Czasem dodaję go również do balsamu, aby wspomóc nawilżenie. Więcej o tym produkcie możecie przeczytać w podlinkowanej wyżej notce. 

Na to, żeby oddziaływać na moją skórę również kojąco wpadłam stosunkowo niedawno. Jednakże widzę już pierwsze efekty - szczególnie na twarzy, gdzie mam mniej zaczerwienień. 

Dajcie znać, jeżeli znacie jakieś fajne produkty, które najlepiej łączyłyby w sobie nawilżające i kojące właściwości. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję tą firmę - bardzo długo omijałam ją szerokim łukiem.

      Usuń
    2. ja miałam kiedyś jeden ich tonik i był taki sobie. teraz mam krem pod oczy i nie narzekam, ta mgiełka brzmi ciekawie!

      Usuń
    3. Ta mgiełka jest na prawdę spoko i pomogła nawet koleżance, która prawie niczego nie może używać, bo jest strasznym alergikiem;]

      Usuń
  2. Bardzo lubię Viankowe kosmetyki, więc na pewno byłabym zadowolona z tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej ta mgiełka sprawdziła się nawet u mojej koleżanki, która jest uczulona na prawdę na wiele rzeczy.

      Usuń
  3. Może i ja powinnam zainteresować się ukojeniem mojej cery? Tonik z Vianka brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest często podrażniona po makijażu, albo jak jestem długo na polu. Więc zawsze muszę mieć coś kojącego wplecionego w pielęgnację.

      Usuń
  4. Ja polecam maść co prawda dla dzieci ale na podrażnienia i alergię się spisuje Bepanten :)
    Ten tonk z vianka za mną chodzi i może go kupię w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak na razie dopiero go zaczęłam testować, ale póki co świetnie się zapowiada.

      Usuń
  6. Tonika Vianka znam :) Jest bardzo przyjemny, ale mógłby mieć lepszy atomizer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biednaś z tymi podrażnieniami :/ A aloes z Holika Holika/skin79, itd. by nie pomógł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - nie pomyślałam o nim. Może faktycznie się w niego zaopatrzę, bo wiele dobrego o nim słyszałam.

      Usuń
  8. Maseczka i tonik- mgiełka najbardziej mi się spodobały :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tę maskę z Organique i też świetnie się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.