Holika Holika, Pure Essence Mask Sheet Shea Butter

Już nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez koreańskich masek w płacie. 

Do tej pory lubię wracać do masek w płachcie z Holika Holika, które były moimi pierwszymi koreańskimi maskami w płacie, z którymi miałam styczność. 

Ostatnią maską, po którą sięgnęłam była:

Pure Essence Mask Sheet
Shea Butter

Jest to maska z masłem shea o właściwościach głęboko nawilżających odżywczych. Maska dedykowana suchej skórze. 

Działanie

Jest to jedna z moich ulubionych masek. Sięgam po nią bardzo często w momencie, w którym moja skóra jest częściej narażona na czynniki zewnętrzne oraz w okresie grzewczym. Świetnie uzupełnia moją wieczorną pielęgnację, wspomagając nawilżenie oraz odżywienie skóry twarzy. Mam nadzieję, że będę wracać do niej nie jeden raz. 

Komentarze

  1. Tej maseczki jeszcze nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie koreańskie maski - jedyne jakie działają na mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maski też na mnie działają jako jedne z nielicznych:)

      Usuń
  3. Maski z Holiki są świetne. Wydawało mi się, że mogłam zakupić już wszystkie możliwe tej marki, a tu się okazuje, że jednak nie. Muszę wypróbować i tą w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam koreańską pielęgnację, dlatego chętnie się im przyjrzę, bo tych akurat nie znam :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również nie wyobrażam sobie już nawet całej pielęgnacji bez koreańskich rytuałów :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już maski Holika Holika, ale tej wersji nie znam. Z przyjemnością po nią sięgnę, powinna dobrze się sprawdzić na mojej suchej cerze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.