Organique, Maska do twarzy łagodzący kompres

Maska do twarzy łagodzący kompres, Organique
W jednej z ostatnich notek pisałam Wam o zakupach z Organique. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami swoją opinią o masce do twarzy powyższej marki z serii terapia łagodząca

Powyższy kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej, spierzchniętej i skłonnej do podrażnień. Zawiera skoncentrowane składniki aktywne mające szybko przywrócić komfort i ukojenie podrażnionej oraz odwodnionej skórze. Producent zapewnia nas, ze formuła maseczki ma zapewnić szybkie wchłanianie się produktu, co umożliwi aplikację kolejnych kosmetyków.

Co ciekawe tą maskę można stosować zarówno do twarzy, jak i do ciała. 

Dostępność: Organique
Cena: 13,90

W opakowaniu znajdziecie 10 ml, które spokojnie starczą Wam na 2 - 3 razy.

Maska do twarzy łagodzący kompres, Organique

Tą maskę zastosowałam sobie dzień przed Wigilią, bo chciałam, aby moja skóra dobrze wyglądała. 

~*~

Kiedy produkt się wchłonął moja skóra była wyciszona i miała zdrowy wygląd. To dla mnie na prawdę dużo, ponieważ skóra mojej twarzy często jest podrażniona przez czynniki atmosferyczne lub kosmetyki. Dlatego też każdy produkt, który wycisza moją skórę i łagodzi podrażnienia jest dla mnie bardzo cenny. Zatem biorąc pod uwagę fakt, że ta maseczka się u mnie sprawdziła na pewno będę do niej wracać - szczególnie w przypadku, kiedy będę chciała dobrze wyglądać. Pewnie po prostu przy okazji następnych zakupów w Organique zrobieę sobie ich zapas ;). 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa maseczka, jak będę w pobliżu Organique to całkiem możliwe, że kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mi się sprawdza i będę do niej wracać przy okazji zakupów w Organique.

      Usuń
  2. o, a myslalam ze te maseczki to plachty :D musze sie przejsc do ich sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam. Chociaż takie maseczki też nie są złe.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też długo była, ale ostatnio zaczęłam po nią sięgać i nie żałuję.

      Usuń
  4. Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Organique znam balsamy i masła, maseczek jeszcze nie stosowałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie przede mną też, bo jeszcze nie miałam od nich żadnego masła czy balsamu.

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć o tym produkcie;) moze kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej marce. Coraz częściej słyszę i widzę wszelakiego rodzaju maski i mam chęć się skusić, chociaż do tej pory tego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelakie maski to dla mnie świetne uzupełnienie pielęgnacji.

      Usuń
  8. Chyba ją gdzieś mam, muszę spróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.