Muzeum Dobranocek w Rzeszowie

Odkąd pracuję z dziećmi nie tylko odkrywam w sobie pokłady niezauważanego jak do tej pory talentu, ale również miejsca w mojej okolicy, które do tej pory nie były dla mnie oczywiste. 

W tym miesiącu odkryłam wyjątkowe muzeum, bo Muzeum Dobranocek - jedyne takie w naszym kraju. 


W tym miejscu możecie się cofnąć do czasów swojego dzieciństwa i pokazać swoim dzieciom kultowe już bajki i pamiątki po nich. Oprócz oryginalnych pacynek z Jacka i Agatki możecie też zobaczyć np. oryginalne rysunki do Reksia czy oryginalnego Misia Uszatka. 





Powyżej na zdjęciu znajdziecie Misia Uszatka, który faktycznie grał w Dobranockach, a poniżej macie oryginalnych rozmiarów pokoik misia uszatka razem z pluszakami, które nie są oryginalnymi bohaterami bajek, ale misiami zrobionymi już współcześnie. 


W muzeum dobranocek znajdziecie wiele pamiątek po animacjach dla dzieci, która niewątpliwie zabierze Was w wyjątkową i sentymentalną podróż. Mnie przynajmniej zabrała i bardzo chciałabym to miejsce odwiedzić na spokojnie. 



Ja pokazałam Wam jedynie część tego co znajduje się w powyższym muzeum, żeby nie odbierać Wam przyjemności z oglądania. Więcej informacji znajdziecie na stronie Muzeum Dobranocek:). 

Komentarze

  1. Wspaniałe miejsce. Swego rodzaju wehikuł czasu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Rzeszowa mam niedaleko, ale nie wiedziałam, że jest tam takie Muzeum :) Może kiedyś pojadę je obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz:)
      Ja przez to, że pracuję w szkole to mogłam z dziećmi odwiedzić to miejsce. Wiedziałam o nim już od jakiegoś czasu, ale to dzięki pracy mogłam je odwiedzić:).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.