Superfood Capsule Pack Grapes - całonocna maseczka nawilżająca.

Jak wiecie z ostatniej notki ostatnio zaopatrzyłam się w zapas maseczek koreańskich. Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat jednej z nich. Jest to Superfood Capsule Pack Grapes - całonocna maseczka nawilżająca.


Jest to jednorazowa kapsułka całonocnej maseczki do twarzy. Ma ona za zadanie nawilżyć suchą, podrażnioną i wymagającą głębokiego nawilżenia skóry. 

Zawiera ekstrakty z tzw. morskich winogron glonów, które są również nazwane zielonym kawiorem. Glony te są bogate w minerały, witaminy, błonnik oraz kwas alginowy. Mają one nawilżyć skórę i pozostawić ją uwolnioną, jędrną i elastyczną. 

Maseczka ma chronić skórę przed niekorzystnymi czynnikami środowiska zewnętrznego. 

Należy ją zaaplikować na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić na całą noc, a rano zmyć letnią wodą. 

Dostępność: MintiShop
Cena: 13,90 zł

Wprawdzie producent zaleca, aby tą maseczkę użyć na jeden raz, jednak w opakowaniu jest jej tyle, że wystarczyła mi na dwa razy. Maseczka ma żelową konsystencję i po nałożeniu na twarz dość szybko się wchłania. 

Jeżeli chodzi o działanie to miałam nadzieję, że będzie intensywniej nawilżać. Jednakże robi to słabiej niż miałam nadzieję. Robi to na poziomie kremu do twarzy, a nie maseczki, od której oczekuję czegoś więcej.

Komentarze

  1. Z maseczkami całonocnymi jeszcze nie miałam doczynienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wcześniej jedną i postanowiłam bliżej się im przyjrzeć;)

      Usuń
  2. Jakoś ni ciągnie mnie do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam po nią tylko dlatego, że koreańskie kosmetyki mi się zwykle sprawdzają. Ten mnie niestety rozczarował :(.

      Usuń
  3. Szkoda, że działanie okazało się być tak rozczarowujące! Maseczka powinna oferować dużo lepsze działanie niż krem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale mam nadzieję, że następne będą dużo lepsze :)

      Usuń
  4. W Korei takie maseczki są bardzo popularne, tzw. sleeping pack, ale zdecydowanie lepsze są maski jednorazowe w płatach lub żelowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę się z Tobą zgodzić, bo to już moja druga maska całonocna i obie mi się nie sprawdziły tak jakbym tego od nich oczekiwała. A maski w płacie zazwyczaj mi się sprawdzają ;).

      Usuń
  5. Też od maseczki oczekuję jednak czegoś wiecej niż od kremu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nad nią myślałam, ale że u mnie na razie żadna maska z Holika Holika nie zrobiła cudów, więc zrezygnowałam. I jak widzę, dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.