Stosik z ostatnich tygodni.

Książki zajmują w moim domu ważne miejsce. Dlatego też co jakiś czas przychodzi do mnie ich świeża dostawa. Dziś chcę Wam pokazać co ostatnio odebrałam: 


  1. Jakub Małecki, "Rdza", 
  2. Sharon Bolton, "Już jesteś martwa", 
  3. Anna Dziewit - Meller, "Damy, dziewuchy, dziewczyny - historia w spódnicy",
  4. Nancy Fraser, "Drogi feminizmu",
  5. Kerstin Gier, "Błękit szafiru",
  6. Elżbieta Cherezińska, "Królowa", 
  7. Jakub Bobrowski, Mateusz Wrona, "Mitologia słowiańska". 
Dajcie znać czy szczególnie coś Was zainteresowało;). 

Komentarze

  1. Po tytułach zapowiada się fajnie ale nic nie wiadomo. :D
    Ja jestem ciekawa „Błękit szafiru „ i „ Już jesteś martwa”.
    Miłej lektury.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę, że nie ma innej opcji niż to, że te książki się po prostu sprawdzą...najwyżej się rozczaruję ;).

      Usuń
  2. Drugi tytuł bardzo chcę przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - ja wszystkie książki Sharon Bolton biorę w ciemno ;]

      Usuń
  3. Ciekawe pozycje. Mnie interesujące Błękit szafiru, ale skusze się po te w starszych okładkach - bardziej mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawi ta książka, ale czekam, aż się ukarze kolejna część, bo pewnie machnę całą serię niemalże za jednym zamachem.

      Usuń
  4. Bardzo różnorodna tematyka :) interesujące pozycje, mnie zaciekawiła poz.3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię się ograniczać jeżeli chodzi o tematykę książek, których czytam.:)

      Usuń
  5. Nie czytałam żadnej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mitologia Słowiańska to może być to:)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.