Holika Holika; Superfood Capsule Pack Grapes

W tygodniu bardzo ciężko jest mi znaleźć czas i siłę na pielęgnację, a co dopiero na napisanie notki o tym. Jednak korzystając z napływu chęci postanowiłam podzielić się z Wami opinią o całonocnej masce do twarzy z Holika Holika. 

Holika Holika,  Superfood Capsule Pack Grapes


Holika Holika Superfoof Capsule Pack Lentils - firming to odżywcza maseczka do szarej, zmęczonej i wymagającej nawilżenia i regeneracji skóry. 

Należy ją zaaplikować na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić na całą noc. Rano zmyć letnią wodą.

Maska z założenia jest jednorazowa, ale w opakowaniu jest jej tyle, że spokojnie wystarczy na 2 - 3 razy. 

Jeżeli chodzi o działanie to jestem z niej bardziej zadowolona, niż z Superfood Capsule Pack Grapes, której Wam pisałam wcześniej. Moja skóra po tej masce w połączeniu z poranną pielęgnacją jest dobrze odżywiona, gładka i naprężona. Dlatego też zamierzam do niej wracać w przyszłości. 

Komentarze

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać masek całonocnych

    OdpowiedzUsuń
  2. super, miałam na oku te kapsułki, jak zużyję trochę zapasów to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam jakąś maseczkę na twarzy :( ale te muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba produkt idealny - nie trzeba pilnować czasu, nie trzeba od razu zmywać i starczy na więcej niż raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące są te maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.