Holika Holika, Pure Essence, Avocado, Mask Sheet (Maseczka z awokado)

Moja codzienność wygląda tak, że po pracy często zdarza się tak, że jak nie zrobię czegoś z tak zwanego rozbiegu to później nie jestem w stanie tego zrobić, bo padam na twarz. To uczucie jest znane chyba wielu osobom aktywnym zawodowo. Jednakże ostatnio staram się pilnować regularności jeżeli chodzi o pielęgnację, o czym chciałabym pisać częściej. Jedną z masek, które ostatnio wykorzystałam jest: 

Holika Holika, Pure Essence, Avocado, Mask Sheet (Maseczka z awokado)


Holika Holika, Pure Essence, Avocado, Mask Sheet (Maseczka z awokado)

Ta maska ma za zadanie nawilżać i regenerować skórę. Ekstrakt (olej) z awokado jest bogaty m. in. w kwasy tłuszczowe, aminokwasy oraz minerały dzięki czemu reguluje gospodarko wodno - lipidową skóry oraz chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi. 

Awokado tworzy na powierzchni skóry ochronny film nie dopuszczając do utraty wody z naskórka. Maska ma też świetnie goić i regenerować skórę. Jest przeznaczona do suchej, uszkodzonej oraz popękanej skóry. Dodatkowo ma nie powodować podrażnień lecz ma właściwości zmiękczające i wygładzające.

~*~

Bardzo lubię sięgać po tego typu maseczki ze względu na ich właściwości, które są dla mojej skóry wybawieniem od jej problemów. Kiedy wyjęłam maskę z opakowania zaczęła ona ściekać z płata i musiałam ją ostrożnie odwijać, żeby ją nałożyć. Jednak po nałożeniu płachty na twarz substancja, którym była nasączona niemalże od razu zaczęła wsiąkać w skórę, więc nie było problemu ;). 

Po ściągnięciu płata z twarzy moja skóra była świetnie nawilżona i wyglądała na wypoczętą - tak jakbym właśnie obudziła się z dobrego i długiego snu, chociaż byłam po ciężkim dniu. Na pewno będę do niej wracać przed ważnymi wydarzeniami takimi jak śluby kogoś z rodziny czy inne uroczystości. A już tym bardziej sięgnę po nią, kiedy moja skóra będzie potrzebowała zastrzyku nawilżenia i odżywienia. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.