TBR Październik 2017

Powoli chaos w moim życiu zaczyna przechodzić w harmonijny ład. Dlatego też w końcu zwolniło się trochę czasu na książki. Postanowiłam, że na bloga wróci cykl TBR na dany miesiąc oraz podsumowanie minionego miesiąca. Tak mi się czyta sprawniej. 

Zatem w najbliższym miesiącu zamierzam przeczytać następujące książki: 

  1. Adam Szustak OP, "Góra obietnic",
  2. Sara Pennypacker, "Pax",
  3. J.K. Rowling, "Harry Potter i Zakon Feniksa",
  4. C. R. Zafon, "Labirynt duchów",
  5. Alissa Hamilton, "Pij mleko, będziesz chory".
Większość książek mam już pozaczynanych, więc to tylko kwestia ich dokończenia. Myślę, że na dniach powinny się pojawić notki o takich książkach jak "Pax" i "Labirynt duchów". 

Tymczasem aura coraz bardziej sprzyja czytaniu. 


Nieprawdaż? 

Komentarze

  1. A ja jestem bardzo ciekawa książki o. Szustaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, coraz dłuższe wieczory i deszczowa pogoda za oknem (tak jak dziś :( ) jak najbardziej sprzyjają czytaniu książek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.