See See, nawilżający krem na noc z minerałami z Morza Martwego na dzień do każdego typu cery

nawilżający krem na noc z minerałami z Morza Martwego na dzień do każdego typu cery, See SeeDzięki beautyboxom miałam szansę zapoznania się z kosmetykami kilku marek, których nie używałam wcześniej jedną z nich jest marka see see i nawilżający krem na noc z minerałami z Morza Martwego na dzień do każdego typu cery z wspomnianej marki. 


Powyższy krem ma łączyć w sobie minerały z Morza Martwego takie jak: chlorki magnezu, potasu, sodu i wapnia. Zawiera również ekstrakty z rumianku, granatów i aloe vera, olejki z pestek winogron, słodkich migdałów, trawy cytrynowej i jojoba, masło shea i witaminę E.

Tenże kosmetyk ma dostarczyć naszej skórze koktajl składników odżywczych i regenerujących, a nasza skóra ma odzyskać witalność, energię, gładkość oraz blask. Dodatkowo ten krem ma zniwelować wpływ szkodliwych czynników. 


Koszt tego kremu to jakieś 49 złotych
Jeżeli chodzi o dostępność, to raczej są to tylko drogerie internetowe


Kiedy sięgałam po krem miałam nadzieję, na dobry kosmetyk w przystępnej cenie. Jednakże mimo obiecującej konsystencji ten kosmetyk nie był w stanie odpowiednio nawilżyć skóry mojej twarzy. Dopiero w momencie kiedy dodałam kilka kropel (2 - 3) mojego serum uzyskałam zadowalający efekt dzięki, któremu jestem w stanie zużyć ten krem do końca. 

Na pewno nie wrócę do tego produktu, bo mam kapryśną skórę i jest wiele kosmetyków, które w większym stopniu spełnią moje wymagania. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.