Mój sposób na przesuszone włosy.

Kilka miesięcy temu zapragnęłam radykalnej zmiany koloru na włosach. Z niemalże czarnych włosów zmieniłam je na rudy przechodzący w blond. Wtedy szczególnie na końcówkach, które stały się najjaśniejsze wystąpił problem, którego do tej pory nie miałam, a mianowicie przesuszone włosy. Trzeba było coś z tym zrobić. 


W pierwszym odruchu sięgnęłam po zasoby kosmetyczne, które już miałam i o dziwo, które się sprawdziły :). 

1. Isana Hair, odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych. 

Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych, Isana Hair

Jest to odżywka wzbogacona wyciągiem z bawełny, co ma zapewnić suchym i zniszczonym włosom odpowiednią dawkę wilgoci. W wyniku pielęgnacji tą odżywką nasze włosy mają odzyskać połysk. 

Ta odżywka leżała u mnie dość długo, bo nie mogłam się przekonać do jej używania. Pierwszy raz sięgnęłam po nią jeszcze przed farbowaniem, ale wtedy moje włosy były w tak dobrym stanie, że po prostu je obciążała. Jednak kiedy farbowanie je przesuszyło i moja dotychczasowa pielęgnacja włosów zaczęła zawodzić sięgnęłam po nią jeszcze raz i...zakochałam się w efekcie, który daje. 

Okazało się, że ta odżywka świetnie nawilża moje włosy i sprawia, że dużo łatwiej się je rozczesuje. Jedynym mankamentem jest trudność wydobywania jej z opakowania. Jednak akurat to jestem w stanie jej wybaczyć. 

Myślę, że spokojnie zużyję ją przed końcem terminu przydatności po otwarciu ;). 

2. Bomb Cosmetics, Maseczka do włosów z olejkiem Brassica i orzecha Kukui

Maseczka do włosów z olejkiem Brassica i orzecha Kukui, Bomb Cosmetics

Ta maska jest intensywną kuracją do włosów z odżywczym olejem Brassica, który jest bogaty w oleje Omega - 3 i Omega 6, dzięki czemu odżywia i wygładza włosy.  Maseczka zawiera też naturalny olej z orzecha Kokui oraz czyssty olejek eteryczny Ylang Ylang.

Ta maska też długo czekała na swoją kolej. Jednakże również okazała się być świetnym uzupełnieniem mojej codziennej pielęgnacji. Dzięki niej moje włosy nie są tak suche i pozbawione blasku. 

Ten duet oczywiście używam razem z innymi kosmetykami do włosów (np. odżywką w sprey'u czy olejem do włosów), ale to te dwa kosmetyki stanowią podstawę mojej pielęgnacji. Przynajmniej aktualnie;). 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.