Krynickie SPA, rozświetlający krem pod oczy do cery naczynkowej

Krynickie SPA, Rozświetlający krem pod oczy do cery naczynkowej
Rozświetlający krem pod oczy do cery naczynkowej z firmy KrynickieSPA towarzyszy mi już od kilku miesięcy. Dlatego też po dłuższym czasie jego używania stwierdziłam, że mogę już coś o nim napisać. 

Otóż powyższy krem ma wygładzać, zmniejszać widoczność zmarszczek, rozjaśniać skórę, redukować opuchliznę oraz worki pod oczami. 

Krem ma przede wszystkim dużą pojemność jak na tego typu kosmetyk, ponieważ ma aż 30 ml. Dlatego też starcza na dłużej. 

Bardzo polubiłam go za bogatą konsystencję, która już przy pierwszych użyciach dobrze rokowała jeżeli chodzi o nawilżenie skóry. Na szczęście ten krem nie zawiódł mnie pod tym względem. Na szczęście ten produkt też szybko się u mnie wchłaniał, więc nie było problemu ze zrobieniem sobie makijażu. U siebie zauważyłam również lekkie rozjaśnienie skóry pod oczami. Jednak nie mogę nic powiedzieć o spłyceniu moich zmarszczek czy zmniejszeniu worków lub opuchnięć pod oczami. Mimo to nie oczekiwałam, że poradzi sobie z czymś poza nawilżeniem i ewentualnym rozjaśnieniem skóry wokół oczu

Prawdopodobnie wrócę do niego w przyszłości, ale jeżeli mi się skończy na pewno będę chciała sięgnąć po coś innego - tak dla odmiany. 

Komentarze

  1. Marka zupełnie mi nie znana ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niestety ale bardzo mnie ciekawi, na pewno sięgnę jak skończą się moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.