Kremowy peeling do twarzy Avon Planet Spa Oriental Radiance Invigoranting Face Polisher

Kremowy peeling do twarzy Avon Planet Spa Oriental Radiance Invigoranting Face Polisher

Kremowy peeling do twarzy Avon Planet Spa Oriental Radiance Invigoranting Face Polisher ma za zadanie złuszczać skórę, usuwając zanieczyszczenia i martwy naskórek, oczyszcza pory i dodaje skórze energii. Biała herbata jest znana ze swoich właściwości antyoksydacyjnych, nadając skórze zdrowy i młody wygląd. Peeling Planet Spa Oriental Radiance Invigoranting Face Polisher jest polecany dla każdego typu skóry. 


Sposób użycia: niewielką ilość peelingu rozprowadź po skórze twarzy, delikatnie masując. Dokładnie spłucz. [źródło]

Co sądzę o peelingu? 

W ofercie Avon długo nie było tego typu produktu. Owszem były peelingi to twarzy, ale o zupełnie innej formule. 

Będąc ciekawa produktu zamówiłam go sobie, w celu testów i...przyszło rozczarowanie. Do tej pory trafiałam na peelingi, które dobrze złuszczały moją twarz i chociażby widocznie zmniejszały wągry. Jednakże przy regularnym stosowaniu powyższego produktu i zużycia 2/3 kosmetyku nie zauważyłam żadnych zmian - wręcz przeciwnie. 

Ostatnio borykam się z zanieczyszczeniami w strefie "T". Myślę, że jest to spowodowane głównie moim wyjazdem i remontem, przez który mam w domu bałagan i dużo kurzu. Jednakże tym bardziej staram się dbać o swoją skórę. Jednakże widzę, że powinnam wymienić zarówno swój peeling do twarzy, jak i żel, którym oczyszczam jej skórę

Szkoda, że w tak krótkim czasie trafiły mi się, aż dwa produkty do twarzy, które mi się nie sprawdzają :/. 

Komentarze

  1. Mam ten peeling z białą herbatą i o tyle jestem zadowolona, ze fajnie odświeża buźkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie efekt odświeżenia to jednak po peelingu trochę za mało.

      Usuń
  2. Szkoda, że okazał się niewypałem ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja Cię, tak dawno nic nie miałam z Avonu, ale pamiętam tą serię doskonale!
    Tak jak piszesz, nie byłam do nich zbyt przekonana i raczej to się nie zmieni :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu ta seria kosmetyków bardzo mnie kusiła, spróbowałam kilku i jakoś nie zrobiła na mnie wrażenia. Pora coś zamówić z Avon i przypomnieć sobie te kosmetyki i czy coś się w nich zmieniło na lepsze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.