#jastawiam

Na akcję #jastawiam natknęłam się w przestworzach Internetu już jakiś czas temu. Jest to akcja prowadzona prze UNICEF Polska, która ma na celu walkę z głodem w Afryce - obecnie w Somalii, Sudanie Południowym i Nigerii, gdzie ok. 20 milionów dzieci potrzebuje pomocy. 

Jak pomóc? 

Przejdź na stronę unicef.pl/afryka i przekaż darowiznę. Na stronie na pewno zostaniesz jasno pokierowany przez wszystkie kroki. Najlepsze jest to, że możesz zobaczyć na jaki konkretnie cel pójdzie Twoja darowizna - np. na terapię leczenia niedożywienia umierającego w Afryce dziecka. Najlepsze jest to, że możesz wybrać czy pomagasz jednorazowo czy miesięcznie i jaką kwotę chcesz przekazać na pomoc. 

Możesz też wejść na Prezenty bez pudła i tam wybrać kwotę i cel, który chcesz wesprzeć. Możesz również przekazać 1% na UNICEF - na pewno będą wiedzieli co zrobić z pieniędzmi ;). 

Jeżeli już wpłacisz pieniądze umieść na swoi FB czy innym serwisie społecznościowym swój pusty talerz z krótką informacją o akcji i linkiem. Mam nadzieję, że wśród Twoich znajomych znajdą się tacy, którzy będą mieć chęć i środki, aby pomóc. Koniecznie dodaj jeszcze #jastawiam ;). 

Dlaczego warto? 

Ja wiem, że w naszym kraju jest wiele osób, które potrzebują wparcia i niewątpliwie do takiej pomocy jesteśmy bardziej skłonni. Jednak uważam, że zawsze warto myśleć bardziej globalnie. Aktualnie zawsze kiedy mam okazję pomagam lokalnie - sąsiadom i organizacjom pozarządowym z mojego regionu. Ale czasem mam potrzebę zrobić coś więcej...poprawić byt komuś kto mieszka dalej. 

Komentarze

  1. Jest tak dużo bólu na świecie i nie wiadomo komu już pomagać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja jednak w miarę możliwości udzielam się w akcjach społecznych w moim otoczeniu i śledzę strony UNICEF'u i Się Pomaga, i w miarę możliwości wspieram finansowo. Może nie zbawię tym świata, ale może komuś dzięki mnie będzie żyło się lżej.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.