Holika Holika, after working overtime mask sheet

after working overtime mask sheet z Holika HolikaHolika Holika, after working overtime mask sheet to rewitalizująca maseczka na bawełnianej płachcie, która przynosi ulgę naszej skórze po całym dniu pracy. 

Ekstrakt z mięty, rumianku, aceroli i czarnych jagód dostarcza niezbędnych składników odżywczych oraz sprawia, że nasza skóra wygląda zdrowo i promiennie.

Jeżeli śledzicie mnie już jakiś czas dobrze wiecie, że uwielbiam koreańskie maski w płacie. Lubię mieć kilka sztuk pod ręką. 

Powyższą użyłam stosunkowo niedawno, następnego dnia po powrocie z grilla. Kiedy rano popatrzyłam w lustro zdałam sobie sprawę, że moja skóra potrzebuję zastrzyku odżywienia. Dlatego też sięgnęłam po tą maskę. Po 20 minutach moja skóra była rozświetlona i ukojona. Nabrała też zdrowszych barw. 

Moim zdaniem jest to świetny produkt na dzień po imprezie, albo dla panien młodych, które chcą w miarę szybko doprowadzić się do ładu i składu przed poprawinami ;). W końcu z doświadczenia wiem, że po swoim ślubie nie śpi się długo i jest się zmęczonym na dzień po :). 

Komentarze