Garnier, Maska kompres super nawilżenie i ukojenie Moisture + Comfort

Po powrocie z pacy często jestem wykończona i nie mam siły na nic. Zdarza się, że niestety zaniedbuję pielęgnację, co skutkuje bardziej zaczerwienioną skórą twarzy i wypryskami. Dlatego też pewnego piątkowego popołudnia, kiedy wróciłam wcześniej postanowiłam poświęcić sobie 15 min. 

Tak się szczęśliwie złożyło, że udało mi się osobiście odebrać BeGlossy od pana kuriera i znalazłam w niej Maskę kompres super nawilżenie i ukojenie Moisture + Comfort.

Jest to maska w płacie z naturalnego włókna, która ma przynieść naszej skórze ukojenie. Skoncentrowana formuła nawilżająca z kwasem hialuronowym oraz ekstrakt z rumianku to podobno tydzień zalecanej kuracji w zaledwie 15 minut. 

Koszt: 8,99 zł. 


Powyższa maska sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Był to dla mnie niezbędny zastrzyk nawilżenia i odświeżenia. W połączeniu z kremem na dzień efekt był więcej niż zadowalający. Dlatego też myślę, że raz na jakiś czas będę do niej wracać. 

Komentarze

  1. No powiem Ci że narobilas mi na nią ochote:)
    Chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie- ja też potrzebuję nawilżenia :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.