S. McClatchy, "Decyduj: Zrób to sam, zanim inni podejmą decyzję.

Mam wrażenie, że różnego rodzaju poradniki stają się coraz bardziej popularne. Widzę to nie tylko na blogach, ale również w nowościach wydawniczych tych wydawnictw, których strony dość regularnie odwiedzam. 

Moją uwagę szczególnie przykuwają publikacje związane z moim zawodem, zatem  to było do przewidzenia, że książka "Decyduj: Zrób to sam, zanim inni podejmą decyzję." autorstwa S. McClatchy  wzbudzi moje zainteresowanie.

Ta książka o sztuce podejmowania decyzji pokaże ci, jak zmienić swoje podejście do podejmowania decyzji, aby optymalnie wykorzystywać czas i podnieść jakość swojego życia, zarówno prywatnego, jak i zawodowego! W jaki sposób uniknąć wypalenia, co zrobić, żeby cieszyć się życiem i być skutecznym liderem, jednocześnie skutecznie zarządzając tym ważnym przedsięwzięciem, jakim jest po prostu bycie sobą. (od Wydawcy)
Jako osoba, która zawodowo mówiła innym co mają robić, żeby poprawić swoje życie i sama też musiała się dobrze zorganizować, przez co podejmować określone decyzje chętnie sięgam po tego typu publikacje. Tym bardziej, że obecnie pracuję w szkole i mam kontakt zarówno z uczniami, jak i ich rodzicami. Miałam nadzieję, że w książce"Decyduj: Zrób to sam, zanim inni podejmą decyzję." może znajdę dla siebie przynajmniej trochę wartościowych informacji, albo przynajmniej materiały do zorganizowania jakichś zajęć. Jednak powyższa publikacja okazała się dla mnie rozczarowaniem, bo człowiek z moim wykształceniem i doświadczeniem, albo to już wie ze studiów, albo ma już wypracowane. 

Jednakże dla osoby, która nie ma pedagogicznej czy psychologicznej wiedzy powyższa książka może okazać się dość pożyteczna, chociażby dlatego, że może zmienić podejście np. do robienia czegoś na ostatnią chwilę. 

Komentarze

  1. Chętnie bym tę książkę przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię poradników, ale po ten chyba sięgnę ;)

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za poradnikami i nie bardzo wierzę w to, że coś zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam tym bardziej, że zawsze mam wrażenie, że nic nie wniosą do mojego życia, bo i tak już wiem wszystko co tam napisali, bo w końcu mam skończone studia pedagogiczne.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.