Czym ujął mnie Bomb Cosmetics?

O firmie Bomb Cosmetics dowiedziałam się kilka lat temu z blogosfery. Pamiętam, że wtedy jeszcze nie widziałam sensu np. używania kul do kąpieli, które w moim mniemaniu nic nie dawały. Jednak od tamtej pory dużo się zmieniło i...Bomb Cosmetics skradło moje serce ;). 

Przede wszystkim pokochałam kule, babeczki do kąpieli, których zrobił mi się mały zapas, bo mam ich w zanadrzu kilkanaście :). 

Uwielbiam je za zapach, którym wypełniają łazienkę, to jak wyglądają oraz za to, że wiele z nich ma właściwości pielęgnacyjne i nawilża skórę podczas kąpieli. Jeżeli mam małe babeczki, albo kule do kąpieli to zdarza mi się wrzucać dwie na raz do wanny :). Mój mąż nie bardzo rozumie moją skłonność do tego typu kosmetyków, ale mi kąpiele z użyciem powyższych kosmetyków pomagają się zrelaksować i nabrać sił na kolejny dzień. Cena takich babeczek waha się w granicach 11 - 14 zł. 

Innymi produktami z Bomb Cosmetics, które bardzo polubiłam są masła do ciała. To co charakteryzuje tego typu kosmetyki z powyższej firmy to przede wszystkim to, że są bardzo zbite i dopiero w kontakcie ze skórą się roztapiają i można je użyć. Przy pierwszym kontakcie miałam mieszane uczucia co do tych maseł, ale się do nich przekonałam i wracam do nich raz na jakiś czas. Koszt masła o pojemności 160 ml to ok. 40 zł. Jednakże w tym przypadku stosunek ceny do jakości jest jak najbardziej odpowiedni, ze względu na działanie, jak również na wydajność. 


Ostatnim typem produktów z Bomb Cosmetics, które odkryłam dopiero niedawno są myjące masła pod prysznic. Te kosmetyki mają bardzo zbitą konsystencję porównywalną z konsystencją maseł do ciała. Jednakże w kontakcie z wodą i ciałem zaczynają się delikatnie pienić. Aktualnie w swojej łazience mam masło pod prysznic o zapachu Miętowej Czekoladki i...tak faktycznie pachnie. Po jego otwarciu miałam ochotę spróbować czy faktycznie tak smakuje, jednak mimo wszystko się powstrzymałam ;). Koszt takiego produktu o pojemności 320g to ok. 40 zł. 

Kosmetyki z Bomb Cosmetics przekonują do siebie nie tylko swoim działaniem i zapachem, ale też tym jak wyglądają. Ja na pewno jeszcze nie raz sięgnę po, któryś z kosmetyków powyższej firmy, bo wiem, że one mi się sprawdzają 

Komentarze