ShinyBox, listopad 2016

W tym miesiącu chciałabym się z Wami podzielić jedynie tym co znalazłam w ShinyBox w tym miesiącu. Od razu mogę Wam powiedzieć, że nawet spodobało mi się to, na co w nim trafiłam. 

Po otworzeniu pudełeczka znalazłam całkiem pokaźną zawartość, co przy bardzo ubogim w tym miesiącu BeGlossy okazało się być bardzo miłym zaskoczeniem :). A w moim pudełeczku znalazły się następujące kosmetyki: 

Delawell, Słodki peeling do ciała - kokos i trawa cytrynowa. 


Jest to produkt stworzony na bazie bio olejów: makadamia, migdałowego, arganowego oraz baobabu. Po użyciu peelingu skóra ma się stać gładka, oczyszczona, delikatnie nawilżona oraz zostaje pobudzone jej ukrwienie. Dodatkowo ma odzyskać zdrowy wygląd dzięki masażowi drobinkami zawartymi w peelingu. 

Cena za 200 ml.: 38,00

Przypinka "cukier krzepi" oraz herbata smakowa.


 Mi trafiła się czarna herbata z bergamotką i kwiatami bławatka. Wiem, że była jeszcze zielona herbata z płatkami migdałów, korą cynamonu i kwiatami lipy. 


Cna za 100 g - 20 zł. 

Elfa Pharm, Biszofitowe Mydło do twarzy i ciała Vis Plantis oraz żurawinowy żel pod prysznic od Stenders


Jeżeli chodzi o mydło to z informacji, które znalazłam na ulotce to jest ono wzbogacone substancją aktywną i olejem z oliwek. Ma ono delikatnie i skutecznie oczyszczać skórę. Jego działanie ma pomagać w prawidłowej pielęgnacji skóry oraz z jej problemami. Cena za 70g to 3.99 zł.

Natomiast jeżeli chodzi o żel od Stenders to ma być to łagodny żel o działaniu nawilżającym. Został stworzony z myślą o skótze wrażliwej i według ulotki zawiera tylko naturalne składniki oczyszczające, które dodatkowo wygładzają i odżywiają skórę.  Cena za 50 ml to 9,99 zł.

Constance Carroll - kompaktowy puder prasowany oraz błyszczyk z Deli



Cena za błyszczyk: 6,44 zł, a za puder: 10,35 zł. 

Dodatkowo w pudełeczku znalazłam też lakier do paznokci z Mollon PRO. 


Z informacji, które znalazłam w ulotce jest on dostępny w cenie 18 zł. 

Dajcie znać co myślicie o zawartości pudełeczka. Ja szczeglnie jestem ciekawa tego mydełka, peelingu i lakieru do paznokci. 

Komentarze

  1. Ja jestem zadowolona z pudełka, chociaż bywały dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa peelingu i mydełka, ale reszta też jest super :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder Constance Carol to dla mnie prawie jak wspomnienia z dzieciństwa ;-) Był pierwszym używanym przeze mnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.